/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den Eneste Ene - musical
Fra : Bolbroe1721
Vist : 2796 gange
100 point
Dato : 20-11-07 22:33

Hej alle kandu.dk brugere

Jeg har lyst til at give min kæreste en glædelig overraskelse ved at spille en sang fra Den Eneste Ene - musical på guitar.

Jeg har udset mig sangen "lov mig".

Jeg kan dog ikke finde nogen chords/tabs på den på nettet ... og er fandens dårlig til at aflytte sangen selv.

Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 00:21

jeg kan heller ikke finde noget hmmm

Men - hvis du har nummeret og kan konvertere det tl midi kan du få enten noder - akkorder / tabs ved at bruge dette program - du henter simpelthen midifilen ind og så lader du den vise hvad du vil se

http://www.anvilstudio.com/ (gratis)

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 21-11-07 20:11

.. og hvordan laver jeg den til en "midi" fil?

Har du også et program der kan ordne det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 20:58

ikke lige på stående fod - har du en mp3 liggende ??? - så søg på google med mp3 konverter der kan lave midifiler

æuw husker dårligt når jeg i lang tid ikke har brugt noget hmpff

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 21:08

hmm kan du nøjes med en trial der gælder i kort tid så er den her glimrende

http://www.hot-shareware.com/mp3-audio/intelliscore-polyphonic/

(hmpff har haft den som freeware men kan ikke finde den - men håber det kan klare det problem du har nu - husk at slette før de afkræver dig betaling - mener det er 14 dages trial)

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 21-11-07 21:17

Har sangen liggende som WMA-fil? Kan den så stadig godt konverteres til midi-fil?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 21:39

ikke sikker på den - men du kan konvertere wma til for eks wave og derfra til midi med windows media player så vidt jeg husker