/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
skærm flimrer på bærbar?
Fra : johnnyskovnielsen
Vist : 1170 gange
500 point
Dato : 20-11-07 17:15

davs folkens...
jeg har sådan en bærbar, når man bruger den begynder den nogen gange at flimre helt vildt og man er nødt til at slukke den og tænde igen for at kunne se noget... ved ikke om det er en løs forbindelse, men hvis det var det så burde den heller ikke vide selvom man genstartede den... nogen gange kan man lige lukke og åbne skærmen og så starter den igen... hm hvad kan der være galt med den?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-07 17:16

Har du noget elektrisk i nærheden som kan forstyrre.

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 20-11-07 17:17

hm nej, den gør det bare.. :S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:19

For høj opdateringshastighed ??????

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 20-11-07 17:20

øøh hvordan dælen kan den ha det?:S hehe... den begyndte bare på det lige pludselig. .:S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:20

e.c
kig lige her
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=112821

Sorry for misbruget af spørgsmålet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:21

Hvilken opdateringshastighed kører du da med ???

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 20-11-07 17:23

skal lige siges det kommer selvom jeg bare er på internet eller spiller eller den bare står stille egentlig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:31

Hvis det er en 10 år gammel bærbar er det jo ikke umuligt at den blot vil gøre dig opmærksom på at det er på tide med udskiftning.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:32

Prøv at sætte en extern skærm til og se om det samme sker der.....

Kommentar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 20-11-07 17:48

den er et ½ år gammel.. :) så ikke der problemet ligger.. :) ja okaay, prøver jeg lige engang... for så kan jeg jo se om det er skærmen eller grafikkortet der er noget galt med...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 18:05

Citat
den er et ½ år gammel
så er den under garantiperioden - jeg ville råde dig til at udnytte at få den sat i stand eller ombyttet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 20-11-07 18:09

Citat
så er den under garantiperioden

Ja - hvis det er UNDER et ½ år.....

Men hvis ikke problemet er der med en extern skærm - så er den dækket af garantien (fabriksfejl)....

Er problemet OGSÅ på den externe - er det software/driver fejl - og så kommer du til at betale ved kasse1 hvis du afleverer til rep....

Godkendelse af svar
Fra : johnnyskovnielsen

Dato : 20-11-07 18:52

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 20:13

Selv tak....

Håber du fandt ud af løsningen.....