/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hey
Fra : Draeken
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 20-11-07 10:02

Er der nogle der ved hvor man kan downloade et program ligesom limewire. ?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 20-11-07 10:10
Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 20-11-07 10:33

Nej ikke limewire. Ligesom limewire

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 20-11-07 10:52

hvad mener du Ligesom limewire? kan du ikke forklar bedre

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 20-11-07 11:10

Hej Draeken

Det kommer meget an på hvad du skal downloade, om det er movies, spil eller bare mp3.

Det fleste bruger idag noget der hedder torrent, fordi det er mere sikkert at hente store filer unden at blive sporet af antipirat gruppen.

Men vis du bare skal hente mp3 ville jeg anbefale dig at bruge limewire, det er det mest brugte p2p af deling til musik, vis du begynder at bruge andre programmer som kazaa er der stor chance for du bliver snuppet eller for hentet dig en virus i stedet for en musik file.

Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 20-11-07 11:28

ok tak for hjælpen :). Men det er mest film jeg er ude efter

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 20-11-07 11:40

gå ind på http://thepiratebay.org/

Der er et link længere nede hvor der står hvordan downloader jeg tryk på det og læse og lær.

Den vil hjælpe dig med at forstå torrent og hvordan du bruger det, det er den beste måde at downloade film.
Jeg kan desvære ikke hjælpe dig mere grundet af det er halv ulovligt det vi sider og snakker om og jeg tror ikke www.kandu.dk sætter pris på det.

Gå ind og læs og lær og luk denne tråd så der ikke kommer flere problemer ud af det.

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : Draeken

Dato : 20-11-07 12:40

Jamen det er skam ikke til mig. Det er til en af mine venner.

Annuller spørgsmålet
Fra : Draeken

Dato : 20-11-07 12:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål