/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Igi2 og desetstorm.Instal prob
Fra : Sygate
Vist : 427 gange
300 point
Dato : 19-11-07 17:42

Hejsa !

En ven prøver at installere Igi2 og desertstorm2.
Han har vista på maskinen.

Det virker som hans firewallpopper op og forhindrer ham i at installere det.

Den skriver:

Tjek brugerkontrol eller lign. og advarer om at der kan være en risiko i forbindelse med at installere fra firmaer der ikke er godkendt af microsfot osv. sov. Den smøre kender vi allesammen.

Men når han trykker: "Ja jeg stoler på dem bare installer skidtet", så sker der intet.

Hvad kan man gøre her fra?

Mon han bare skal gå ind og justere på hans firewall, eller stoppe den helt, eller er det Vistaproblemer?

Nogen der har været igennem samme mølle?

Accepteret svar
Fra : Bjarkan78

Modtaget 300 point
Dato : 20-11-07 01:01

Der er mange problemer med vista det er i bund og grund et ringe produkt da det har ringe kompatibelitet med eksistrende produkter.
Jeg vil foreslå at kigge på spillenes hjemmesider da der ofte er løsningsforslag og eller bekræftelser på at det ikke kan køre under vista.
Kan da lige nævne at flere at MS egne programmer og spil også har problemer.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 20-11-07 13:37

Tak for svaret Bjarkan78.