/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Region fri?
Fra : zith
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 19-11-07 15:19

Hej

Jeg har købt et JVC TH-R3 lydsystem og vil gerne have det region kode frit men der hvor jeg har købt den (A-Z) de siger de ikke ved hvordan de gør det og har spurgt JVC som heller ikke ved det.

Hvordan får jeg den så kode fri og er der ikke noget med at lovgivningen sider de skal gøre den kode fri eller lign.???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-07 15:39

Prøv om du kan bruge dette program

http://www.dvdexploder.com/how.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 16:03
Kommentar
Fra : zith

Dato : 20-11-07 08:20

Nordsted1 >> min var ikke under den side.

refi >>> jeg fandt min afspiller der men hvad gør jeg så når jeg har valgt den sys ikke rigtig der sker noget når jeg har trykket på min model.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 08:27

Du betaler for at få løsningen......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 08:30

Da den er med i deres løsningsmodel - sender du dem en mail - så kontakter de dig.....

Koster 9$ - men det kommer først senere.....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 20-11-07 08:53

Okey det vil jeg prøve til sidst så for vil lige snakke med JVC og andre før jeg begynder at betale for noget hvis jeg kan få det gratis

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-07 14:13

Det er da fornuftigt

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 00:08

any-dvd ? klarer den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 07:22

Citat
any-dvd ? klarer den

Du skal da vist have nye læsebriller

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 21-01-08 08:00

Tak for svaret refi. ;)