/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Smørrebrød hos Ida Davidsen
Fra : Klumme
Vist : 4261 gange
100 point
Dato : 19-11-07 01:53

Jeg er inviteret til frokost hos Ida Davidsen. Det er noget af en smørrebrødsseddel. Hvad vill I vælge hvis I skulle ha 4 stk....måske kun 3. Kommer lidt an på hvor store de er.

Jeg var på Kanalcaféen for 1 måneds tid siden, og der kan man ikke spise mere end aller aller HØJST 3 stk. mad. Et stykke med fiskefilet består eksempelvis af en rundtom rugbrød, 2 HELE fiskefiléer, og så det løse af afængig af, om man skal ha' remoulade eller mayo, aspargs og rejer, som der heller ikke er sparet på

Nå men hvad ville I ta, hvis I skulle ned hos Ida Davidsen og mæske jer på andres regning

http://www.idadavidsen.dk/index.php?page=16

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-07 02:05

Jeg ville starte med noget fisk:
1 stk. med ferst røget laks med lun røræg

Jeg kan bedre lide det enkle frem for det overlæssede så:
1 stk. med roastbeef og hjemmelavet remoulade
1 stk. med hjemmelavet rullepølse på fedt & sky

Og så runde af med en gang ost:
1 stk. med brie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 02:09

K.I.S. hehe Keep it simple.

Ja du kan da ha ret, men så tænker min belastede hjerne, at roastbeef m. bløde løg osse er godt, og at jeg kan faktisl osse li gl. ost på fedt m. sky og rom.... og sån blir det ved Men dit forslag er bestemt godt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-07 02:30

Jeg vil smaske mig igennem 3 stk. med fisk..

1. fersk røget laks med lun røræg
2. røget ål, røræg, spinat og ristede champignoner (spinaten gemmer jeg diskret i servietten)
3. Preben Elkjær (krøddersilden ryger i servietten sammen med spinaten)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-11-07 02:51

Hold da k... jeg bliver hel radikal af at se den smørrebrødsseddel og kan ikke beslutte mig med alle de dejlige stykker mad.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-07 02:58

Ligefrem radikal...

Så må jeg erklære mig mad socialist. Op i røven med at det er dyrt - jeg vil have velfærd og skider på hvad det koster....LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-07 03:02

Jeg skriver sq til Søvndal og får ham til at foreslå en smørrebrødsafgift.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 04:08

bentjuul

Det er lige præcist sådan jeg osse oplever det. Man kan slet ikke bestemme sig.
Men man burde jo tage noget man ikke har smagt før, i stedet igen og igen nappe noget man kender, noget trygt og hjemligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 04:09

Creamy... LOOL Du er så dejlig nem at have med i byen. Det tog dig garanteret under 30 sek. at vælge hvad du ville have.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-11-07 08:08

underlig fornemmelse, som jeg næsten ikke tør beskrive.
altså: jeg glædede mig voldsomt til at se spisesedlen, da jeg bor langt f. i vold ude på landet og aldrig kommer til storbyen.
nøiii, hvor det gik derudaf, smagsløgene stod i kø, men pludselig skete det totalt uventede:
jeg fik kvalme.
også ved tanken om det der julemadsfrådseri, hvor det nærmest gælder om at kunne æde sig ihjel på kortest mulig tid.. i en verden, hvor mange sulter - og hvor det ikke hjælper en døjt bare at springe sin egen frokost over.

undskyld klumme.

jeg ønsker dig nu alligevel en rigtig god oplevelse i godt selskab.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-11-07 08:12

Hej Klumme

Tag du 3 stk. med pålægschokolade

Og nyd dem

IPM

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-11-07 08:45

Rg. Laks m/røræg, roastbeef m/hj.lavet remoulade og sprøde løg, Fattigmands tatar - hvis jeg overhoved kan få så store portioner ned.
Velbekomme dig!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 09:09

Kære Aase

Det er jo bare dig i en nøddeskal. Og det er da en smuk tanke at være afholdende i solidaritet med de stakler, som rundt omkring på Jorden ikke kan blive mætte hver dag. Men jeg ser på det på en anden måde, hvad du sikkert godt vidste. Jeg mener ikke, at de sultende masser bliver lykkeligere eller mætte af at jeg i den sammenhæng viser afholdenhed.

IPM.
Ikke nogen dårlig ide, men jeg kan altså ikke drikke øl & snaps til pålægschokolade.

Akle.
Den med laks går godt. Det smager osse forrygende. Det er bare irriterende, at der er stop for laks fra Østersøen i den gode størrelse på grund af Dioxinfaren. Smagen er altså bedre i de store laks end dem der er til rådighed nu.... jeg mener de ikke må være over 1 kg (er lidt usikker). Der er intet som kan måle sig med Østersølaks. Basta

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-11-07 10:02

jam' klumme, jeg skriver netop, at det ikke hjælper en døjt, at ændre sin egen spiselyst, så der er vi helt enige.

at vi så osse er heldige at slippe for naturkatastrofer, kan sætte det hele i relief, når vi er i humør til det.

mener af et ærligt hjerte, at julefrokosten skal kunne nydes uden dårlig samvittighed.

grunden til, at jeg fik lyst til at skrive om min egen oplevelse af sedlen - fra total begejstring til kvalme - var, at jeg blev noget forbløffet over to vidt forskellige reaktioner hos mig selv på så kort tid.

det var såmænd bare den, jeg fik lyst til at dele med jer. så er den forhåbentlig ikke længere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 10:05

Aase

Citat
grunden til, at jeg fik lyst til at skrive om min egen oplevelse af sedlen - fra total begejstring til kvalme - var, at jeg blev noget forbløffet over to vidt forskellige reaktioner hos mig selv på så kort tid.

Det kan jeg godt forstå..... specielt på den korte tid, som du skriver

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-07 12:38

1 stk. med rødspætte, youghurtdressing med rejer og stenbiderogn & asparges "Forår"

1 stk. med æg og friskpillede rejer fra Grønland

1 stk. med sprængt oksebryst, kartoffelsalat & purløg

1 stk. med tomat, røget kartoffel, pocheret æg & kaviar "Millenium"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 13:08

4 stk. hehe Du har da en god appetit Dova. Hvem har råd til at have dig på kost? Nååå det er jo ligemeget, for alle hekse er jo på egen kost LOOL

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-11-07 13:37

- ja ja Klumme, jeg kender jer DF'ere - når vi endelig har fundet skorperne til dig, så er du slet ikke sulten...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-07 13:40

Altså, nu skrev du jo selv 4 stk/alternativt 3, alt efter hvor store de er.

Så hvis det nu viser sig at være for lidt med 3, så er det jo rart at man på forhånd ved, hvad man vil ha'.....i stedet for at skulle nærstudere monstersmørrebrødssedlen en gang mere

mvh dova.....på egen kost.....nu med Turbo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 14:38

hehehehe Prevention is better than cure. Turbokost LOOL

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 19-11-07 15:27

hej!
Piger spiser nok lidt mindre end mænd (strrelsen måske) Jeg må sige at du skal være usædvanlig sulten hvis du kan spis 4 stk af Davidsens smørrebrød. Eller jeg tror faktisk at du kan blive dårlig!!!!
Er du mand er det nok max. 3 stk,,, velbekomme. Det er godt, så glæd dig, uanset hvad, du bestiller:
Hilsen la

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-07 21:36

Jeg er inviteret til frokost hos Café Lygten. Smørrebrødsseddelen er ikke så lang som hos Ida, men maden er god. Stemningen er sikkert også en anden i Lygten, end den er hos Ida

Tror ikke at de kongelige og andre fine kommer i Café Lygten

Jeg skal kun have 2 "stykker" Hvert stykke smørrebrød er som en hovedret. Hvor bliver jeg dog mæt.

Bon appetit med dine 3 - 4 stykker.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-07 22:33

Hej Ans

Lygten er et kanon sted og deres smørrebrød er virkelig godt. De er store, det er rigigt., men 2 og en gl ost kan du vel klemme ned??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-07 22:37

Er det en fræk date du har på Lygten, eller skal jeg lige komme forbi og gi en ½ fad??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-07 21:55

Klumme
Tak for dit tilbud med en ½ fad ... en gammel ost, det ved jeg nu ikke om jeg kan klemme ned

Hos Ida ville jeg bl.a. bestille et "stykke" med kalvelever, bacon & champignon. Kunne nu godt ønske mig, at der også var bløde løg til.

Har du ikke selv bestemt, hvad du vil have at spise. Det tror jeg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-11-07 07:03

Hmmm. Invitation ændret.

Skal ikke stille hos Ida, men på restaurant Kronborg i Brolæggerstræde i stedet for. Gu ve hvad der er sket. Man kan da ikke blive smidt ud. før man har været der Det er garanteret noget med overbooking, eller idioten har glemt at bestille bord.

Nå men skidt pyt. Kronborg er en af disse hæderkronede københavnske spiseforretninger, hvor det gode danske højt belagte smørrebrød serveres. Måske knap så fantasifuldt som hos Ida, men bestemt meget klassisk og ikke at forglemme...... hjemmelavede råmaterialer. Ikke noget med færdigkøbt skiveskåret fedtfattigt Inco-oksebryst, eller køberødbeder sødet m Aspartam., tuberemoulade, plastiksky osv osv.

Hos Kronborg vil jeg indtage syltede sild (hvis de har dem) sprængt oksebryst m peberrod og god pickles, hjemmelavet leverpostej m. hele kavalleriet og en gl. Oles' oldefar-ost på rugbrød m. fedt og portvinssky overstænket med en god jamaicarom. Kan man mon spise mere...hehe, nøøøøø så den hedder kaffe m. armagnac og petit fours til at lukke på. Sån' smadrer man den eftermiddag LOOL

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-11-07 07:40

nøiiii, hvor jeg ønsker dig rigtig god fornøjelse.
og bon appetit du når forhåbentlig ind til bordet, før du bliver smidt ud.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-11-07 08:17

Aase.

Det er jo ingen skam at gå, når man blir smidt ud

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-11-07 16:31

hej! Jeg er allerede dårlig af for meget mad!!!
Jeg vil gerne have en feed back::::::::)
Hilsen la.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-11-07 19:13

hva' me' en food-back?? fnis

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-07 08:22

Nå den står bare her og står....tråden.
Jamen så lad mig fortæll,e at jeg skal i Nyhavn 71 - Pakhuskælderen og spids en julefrokost. Lidt utraditione mad må man sige, men det ser lækkert ud, så det gør ikke noget

Nyhavn 71
JULEMENU 2007 – FROKOST
Pakhuskælderen

Cremet æble kanel sild – hjemmerøget havørred rillette med julesalat i granat æble vinaigrette - terrine af rimet torsk med surkål

Variation af Grambogaard gris – surkål – syltede valnødder - porterskum

Bryst af berberi and – foie gras - kastanje & skorzoner rødder
Appelsin/kanel glace

Udvalg af europæiske oste

Stilton- blomme i madeira - honning brød - frissè

Ris a la mande

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-07 08:24

Selv om stavningen ser ud som om jeg HARværet til frokost, må jeg desværre indrømme at det ikke er tilfældet

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-12-07 08:27

jam..., så har du d noget at glæde dig til. pøjpøj

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-07 08:29

Rimmet torsk =
Lige dele salt og sukker blandes godt sammen. 2-3 spsk. af blandingen smøres på en torskeside som derefter pakkes godt ind og stilles i køleskabet i minimum 24 timer. Derefter kan torsken skæres i tynde skiver og spises til en god salat, gerne med masser af frisk fennikel eller grønne asparges. Lav evt. en dressing til torsken af creme fraiche, wasabi eller friskrevet peberrod, lidt flydende honning, salt og peber.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-07 08:31

Ja Aase, det gør jeg osse. Denne frokost skulle have været afholdt, men blev osse udsat. Nu håber jeg dælme at det lykkes

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 13-12-07 12:06

Jeg ville bare glæde mig helt vildt
Har været der et par gange
Sidst mødte jeg sammen med en venninde Thorkild Thyrring overlejen tyr)
men ellers er det en kanon oplevelse

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-12-07 15:14

altså klumme, SE SÅ AT KOMME AFSTED, SÅ VI KAN FÅ ET REFERAT FRA DINE SMAGSLØG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-07 15:31

Citat
Jeg er inviteret til frokost hos Ida Davidsen. Det er noget af en smørrebrødsseddel. Hvad vill I vælge hvis I skulle ha 4 stk....måske kun 3. Kommer lidt an på hvor store de er.

Citat
Hmmm. Invitation ændret.

Skal ikke stille hos Ida, men på restaurant Kronborg i Brolæggerstræde i stedet for. Gu ve hvad der er sket.

Citat
Nå den står bare her og står....tråden.
Jamen så lad mig fortæll,e at jeg skal i Nyhavn 71 - Pakhuskælderen og spids en julefrokost. Lidt utraditione mad må man sige, men det ser lækkert ud, så det gør ikke noget

Klumme

Enten får du penge/mad for at reklamere for diverse spisesteder i København eller også er det en surprise. Har du snart fødselsdag !!!

Det ender måske med en rejse til de varme lande, du skal bare møde i lufthavnen LOOOOL og så er der ikke billet til dig.

aasenissum

Som jeg har forstået spørgsmålet, så er det en invitation, der hele tiden bliver lavet om, så kan Klumme jo ikke komme af sted før han ved, hvor han skal tage hen.

Men Bon appetit, hvor det så bliver

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-07 17:24

Så så Ans.... tror du jeg frokostrestauranthaj m. returkomission HIHIHI

Ja Aase, du har ret. Jeg har snosket lidt rundt i det, men nu skal jeg rede tråden ud.

Jeg skulle oprindelig til Ida og spise, men det blev jo aflyst. I stedet for blev det Kanalcafèen, Frederiksholms Kanal 18. http://www3.aok.dk/infosites/4921/

Jøsses.....de kan lave mad. Jeg har aldrig set så store stk. smørrebrød før. Man skal være ualmindelig underernæret fer at kunne spise mere3 end 3 stk. Jeg fik et stykke med en gl. københavnsk spise, kogt syltet sild. Sikkert noget fra dengang , da København var landfast med Malmö p.gr.a. sild. Det smagte sublimt lækkert. Så kom vanedyret ind i billedet og jeg snappede en fiskefilet m. remoulade. Jegelsker den lille fikse mad, men du godeste LOOL, det var 2 hele fileter, nok til 6 stk. mad i en smørrebrødsforretning. Så fik jeg sprængt oksebryst m. pickles og høvlet peberrod. Jeg afsluttede seancen med en meget vellagret, sån lidt brunlig, gl. fuldfed ost (sikkert Gl Havn) på fedt m. sky og Jamaicarom.

Jeg indrømmer det blankt...jeg kunne ikke spise mere. Faktisk kunne jeg ikke tale.

Til det fik vi 4, eller var det 5 hehe snapse og 2, eller var det 3 store fadbamser. Suverænt godt, og betjeningen topprofessionel. Ikke noget fedteri med snapsen. Vi bestilte, og hun kom med en 1/1 flaske, skænkede og satte flasken på bordet. Så kunne vi bare tage, der blev målt op senere. Da vi skulle betale spurgte hun, hvor mange snapse vi havde taget.... så enkelt kan det gøres.

Så... det var den restaurant. Nu skal jeg lige se til min brunkål, så vender jeg tilbage vedr. Pakhuskælderen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 01:31

Hvor kom vi til... Pakhuskælderen.

Jo ja hmmm. Det er en såkaldt gourmetrestaurant, og det man får er i orden, men ærlig talt...Det er altså "Kejserens nye klæder".

Det første som kom ind var en bakke brød og en tallerken med "gourmetsmør" og en gedeost naturel. Det gourmeede ved smørret er, at det er rørt blødt, pisket og tilsat en speciel salt, trillet til en pølse og udskåret i skiver. For mig blev det til smør, der virkede lidt grynet...slut. Gedeosten er der ikke meget at sige om, den smagte ikke af noget og der var ikke meget af den.

Så kom maden. Cremet æble kanel sild – hjemmerøget havørred rillette med julesalat i granat æble vinaigrette - terrine af rimet torsk med surkål.

En tallerken anrettet med 4 små mundfulde af fiskekarakter. Bortset fra kanelsilden var alt andet på størrelse med hvad der svarer til EEN mundfuld. Kanelsilden var 2 mundfulde.

Og sådan fortsatte det med Grambogårdgrisen, Berberianden og ostene. Intet var større end EEN mundfuld. Det smagte godt bevars. Det var smukt anrettet, og betjeningen som taget ud af en lærebog for tjenere. Dertil fulgte en vinmenu, med bestående af aperitif (en italiensk Asti), hvidvin, rødvin,(en sydafrikansk Neil Ellis Sauv. Blanc) og Portvin.

Pris ca. 1.300,- . Ca. pris fordi vi ikke skulle betale det hele, så med div. rabatter og hvad ved jeg skulle vi "kun" af med de 600,- kr. Afslutningsvis fik vi kaffe med en megacognac til. Den var mindst på 3 mål, og skulle, niveauet taget i betragtning, koste mindst 150,- pr stk. Så er vi oppe på 1.600,- kr.

Så alt i alt, drop det, med mindre man synes man VIL prøve det. Bevares....det er en oplevelse, en helhedsoplevelse, hvor mad, vin, betjening, og interiør går op i en højere enhed, men ærlig talt vil jeg sgu hellere ha' en fiskefilet m. remoulade i en størrelse, hvor jeg kan se maden efter jeg har taget den 1. bid, og den 2. og den 3. LOOL.

Der er udkommet en bog som hedder "Københavnske frokostrestauranter" med et mægtigt billedmateriale og historien bag de enkelte restauranter. Den vil jeg købe mig i julegave.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-12-07 08:02

hvis jeg er dygtig til at læse indenad, så HAR du jo været afsted. måske på egenbetaling, så du stadig venter på invitationen??
underligt med den der forkærlighed for fisk, som er pakket ind i brød, og derefter er pladret ind i remoulade osv.
rigtige stjerneskud (med hvidvinsdampede filetter) oh himmel, jeg dåner. mums siger jeg bare.
jeg er vild med fisk, som er min foretrukne bestilling, når invitationer er på banen. derfor forstår jeg ikke den der med filetterne, der er sågu da ikke meget fisk der.
nå, men det er jo heller ikke alt, som skal forstås.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 09:47

Hej Aase.

Nøøø det er bare mig der har skrevet forskudt, og sikkert roder rundt i det LOOL. Jeg har ikke mere tilgode - har været det hele og skal ikke mere i år.

Frokosterne er en hyggeevent med en gl. ven "Kontorchefen i Arbejdsformidlingen", som han kaldes, (og er hehe) Vi skiftes til at finde et nyt sted, og skiftes til at betale gildet. Det SKAL være klassisk dansk smørrebrød. På det sidste er det blevet til 1 gang om måneden. Det er utrolig hyggeligt. Efter den store rygekrig er startet, går sporten så på efterfølgende at finde et sted hvor man kan få kaffe m avec og ryge lidt tobak. Der er faktisk flere steder i Kbh. hvor det kan lade sig gøre.

Julehyg til dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 09:50

Hov... ang. fisk m remoulade HEHEHE Jeg vil da bare ha remouladen. Elsker osse en fiskefrikadelle m Remou. Den er uspiselig uden.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 14-12-07 14:22

hej
Det er vist nogle rigtige ædedolke, der her reflekterer, man kan næsten fle "sulten" når man læser indlæggene.Jeg er bare skuffet over den lange palaver uden et resultat af det oprindelige spørgsmål.
V.H la

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-12-07 10:07

ædedolke... tjae. min familie er trætte af invitere mig ud, da jeg er mæt af 1/2 stykke med sild.
jeg overvejer alvorligt at få serveret en børnemenu mht. til mængden. og dog, mit barnebarn spiser 3 x så meget som jeg.
men smagsløgene fejler ikke noget, derfor deltager jeg her.
det kom til at lyde lidt småfornærmet, men nejnejnej...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 10:27

Hej Aase.

Det er lidt sjovt, for i virkeligheden kan andre jo være ligeglade med hvor meget du spiser, men jeg tror det hænger sammen med, at de andre på dine vegne ynker dig, fordi du ikke kan spise så meget. De synes du går glip af en masse. Men er du mæt og ikke selv føler dig snydt, så er det jo lige meget. LOOL Så kan du rolig tage en 5 retters menu i Pakhuskælderen, og alligevel nappe en Fransk Hotdog på vejen hjem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 10:36

Citat
på dine vegne ynker dig

Flot dansk, godaw do måske Jallabysk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-12-07 11:13

høh, ja, min afdøde mands yndskyldning : der er sgutte noget ved at betale for x-antal retter, når du ikke en gang kan spise den første.
egentlig må jeg jo give ham ret.
men har jeg snart alt i kogebøger? hvad tror I? selvfølgelig, for jeg elsker jo go' mad.
kan sagtens tage en kogebog med i seng og læse et par sider.
men det er en hemmelighed...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-07 11:30

God weekend til deltagerne

Nu skal jeg til familiejulefrokost

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 12:15

God fornøjelse Ans....take care

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 12:16

Aase..så er vi 2. Jeg kan tage en kogebog og sidde en aften og læse i den.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-12-07 14:13

det udvikler sig vist til en hyggesnak, så mht. fru davidsen eller måske af hensyn til til hendes indkøbsseddel, slutter jeg vist nok for denne gang.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 14:16

Jamen hvis du ikke er til hyggesnak så baj baj da

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 14:25

Vi lukker nu, for Aase synes det er hyggesnak, og det kan vi jo ikke ha, selv om hun på et ret tidligt tidspunkt selv lagde hyggetonen ind. http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=112760#1267043.

Det er jo umuligt at give point i sådan et sp. så jeg napper den første som svarede, og det blev så dig Bertel.

God jul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 14:27
Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-12-07 15:19

Takker for point.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-12-07 22:50

jeg ææææslker hyggesnak og var måske lidt bange for at få den stukket i næsen. selv bajbaj