/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Chubby Checker
Fra : Nordsted1
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 18-11-07 14:17

Nummeret The hucklebuck, hvor kan jeg købe kun det ene nummer... Det er IKKE twist again, den har jeg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 14:21

Do the The hucklebuck................kan du også danse den.........

Prøver lige at lede.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-07 14:27

e.c er det ikke bare sådan noget at stå og ryste med r****?? noget nå og måske også vrikke

For fanden da hvor jeg leder, jeg har fået en laaaang liste med numre, jeg er på jagt efter

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 14:32

Jeg kan ikke finde den med Chubby Checker
Og de to andre jeg fandt lyder slet ikke som den "rigtige"

Der er skam rigtige dansetrin til den, men en lidt "billig" dans.

Men jeg mener ikke det er Chubby Checker som den huskes for.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-07 14:33

I skal over på en U S Amerika søgemaskine.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-07 14:35
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-07 14:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-07 14:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-07 14:36

arghh - det kræver login - men det er det vel værd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-07 14:39

Som regel kan man købe de ældre plader via artistens eller
fan clubens hjemmeside.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 14:41

Her er så dansen som vi dansede hos Kisbye inde i kødbyens dansehal.
http://www.youtube.com/watch?v=MS3jtfnMHUQ&feature=related

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-07 14:41

teil din nød læs
Citat
hvor kan jeg købe kun det ene nummer

Kommentar
Fra : juli3913

Dato : 18-11-07 14:45

prøv at gå ind under you tube på nummert og og tryk (send to a frind) og så skriv din egen emal
:D håber det virker

mvh. julian

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-07 15:52

Tak for svaret e.c. jeg låner den der

også tak til alle andre, desværre ku jeg ikke finde et sted, hvor der stod at jeg kunne sende den til en ven, ka være jeg skal have pudset brillerne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 16:42

Det er lige under billedet og hedder SHARE men det er bare det samm link som jeg viste.

Jeg har lige prøvet den 4 vægs linedans, Men konen stoppede mig og sagde at jeg er for gammel til det.