/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Garmin Nüvi 200
Fra : Fijala
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 18-11-07 12:10

Når nu den er nede i en pris på 999,- er det vel en god handel, eller hvad mener i.

Jeg kan se at der "kun" er Skandinavien præinstalleret, og hvis man ønsker det kan man udbygge bed at smide et kort på et SD kort, eller er der noget jeg har misforstået (den har kun intern hukommelse på 512 MB

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-07 12:15

- Nüvi 200 kan ikke tage SD kort...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:16

Jo jo der er slot til sd kort

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:22

for mig at se er eneste forskel mængden af plads samt at i 200 er det Scandinavien og i 250 er det Vesteuropa. Derfor er jeg interesseret i om man ikke akn lægge andre kort på et SD kort.
(Dem kan man jo finde gratis på nettet eller andre steder)

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-07 12:24

Undskyld - det ser ud til at den kan tage et 2 GB kort...

http://www.garmin.dk/products/compare/5/13677

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-07 12:25

Citat
(Dem kan man jo finde gratis på nettet eller andre steder)

- der tror jeg at du bliver skuffet...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:27

Det har jeg sgu også lige selv fundet ud af og der står faktisk også under - Spørgsmål og svar - hvordan det gøres. Så jeg har jo lige selv svaret på det.

Men det næste er jo så.

Hvem har kortet så

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 12:33

Stouenberg

Søg og du skal finde

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-07 17:23

Citat
Søg og du skal finde

- tjae, hvorfor startede du ikke med det?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-11-07 17:24

- men jeg har en 670'er du kan købe. Den er stoppet med kort...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 17:31

ja tak skal du ellers have.

Det med at søge burde jeg selvfølgelig have gjort fra starten af da jeg jo fandt svar på det jeg spurgte om. Om jeg så finder kortene er en anden sag, men det skal da forsøges. Har fundet flere men de virkede ikke, men jeg er jo et stædigt rad.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 18-11-07 17:32

Tak for svaret Stouenberg. Du får pointene alligevel