/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Feriekonto
Fra : dittebitte
Vist : 895 gange
15 point
Dato : 15-11-07 20:46

Jeg har ikke fået overført mine feriepenge selvom jeg har sendt et brev til feriekonto.. Er der et sted hvor jeg kan tjekke om de stadig stå der, eller om jeg kan spørge efter dem et sted?

Har været inde på atp´s hjemmeside, men det så ud som om det var mit arbejdsplads der skal oprette en "profil" til mig.
Håber der er nogen der kan hjælp mig.

Vh. Ditte

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 25 point
Dato : 15-11-07 20:50

hvis det er feriegiro du skal have fra , står der et passwod øverst til højre på dit feriekort , det kan du logge ind med og se hvad der står

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-07 20:53

http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/atp/atp.dk/Index/Privat/FerieKonto

Det er dem, du skal kontakte.

Hvornår har du sendt dit feriekort !!!

Kommentar
Fra : dittebitte

Dato : 15-11-07 20:56

jeg har ikke længere brevet da jeg gjorde det i April. kan ikke finde et telefon nr. eller email?

Kommentar
Fra : dittebitte

Dato : 15-11-07 20:57

Hov så lige linket

tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-07 21:01

http://borger.dk/forside/arbejde-og-erhverv/ansaettelsesforhold/feriekonto

Hvornår skulle du have holdt ferien !!!

Er du sikker på pengene ikke er indsat på din konto !!!

Godkendelse af svar
Fra : dittebitte

Dato : 15-11-07 21:01

Tak for svaret bredker.