/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
spaaaansk !!!
Fra : caroline90
Vist : 522 gange
20 point
Dato : 15-11-07 20:19

hej nogle som kan oversætte følgene sætninger til spansk for mig :

1. Ramön og ana tager hen til metrostationen?
2. den ligger i centrum
3. har du lyst til at tage på landet i morgen?
4. går i hen på baren?
5. hvorfor kører du i taxa til landsbyen?
6. fordi jeg ikke har lyst til at gå.

ville være rigtig dejligt med lidt hjælp hurtigst muligt med disse oversættelser da jeg overhovedet ikke kan finde ud a det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-07 20:25

Jeg forstår udmærket det skal under sorg og krise

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 16-11-07 00:04

Prøv om du kan bruge denne http://gramtrans.com/

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 16-11-07 18:05

gramtrans.com dur ikke i denne forbindelse,esperanto er ikke spansk,men med en dansk/spansk ordbog vil det være lige ud af landevejen,har lige sendt min spanske ordbog til genbrug,mui triste

m.v.h.
P25

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 19-11-07 18:14

Oversæt selv til GODT engelsk og find en oversættelse fra engelsk til spansk på: http://babelfish.altavista.com/
Husk: navne på personer skal med stort begyndelsesbogstav

Ordbøger har man ikke glæde af til oversættelse af noget der er sværere end ord eller udtryk, Porse25, med mindre man er godt inde i det grammatiske og har et rimeligt ordforråd i forvejen!!! Og hvis Caroline90 er/har det, så havde hun nok ikke henvendt sig her, señor!

Hasta la vista!
Y:
Hasta la victoria siempre!

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 19-11-07 18:39

Ramón er vist den rigtige måde at skrive hans navn på. Hvis navnene driller skriver du bare et andet internationalt navn i stedet for i oversættelsesmakinen.