/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Selvstændig I DK men adm. i SE
Fra : New1
Vist : 564 gange
10 point
Dato : 12-11-07 19:07

Jeg vil høre om nogen her har erfaring med dette?

Jeg har en ven som er selvstændig i DK og vil gerne flytte administration af alle hans butikker til Sverige.... Er det muligt?

Han bor i DK og jeg bor i Sverige, han har bedt mig om at tage administrationen over for alle hans butikker..... Vil det være hensigtsmæssig at gøre dette. Jeg er på barbund i sagen men vil gerne være med til at hjælpe ham og samtidig blive selvstændig.

Der er mange som bor i SE men har firmaer i DK....Nogen der ved om der er nogle "særlige" fordele ved det.

Hjælp mig

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 12-11-07 19:16

Citat
for alle hans butikker..... Vil det være hensigtsmæssig at gøre dette.

Er det nu sandt med alle hans butikker ?
I så fald må han have fagfolk der ved noget, revisorer advokater.

Spørgsmålet er modsigende på alle måder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 19:20

Det er måske den slags fidus.
Et selskab finder en hjemløs, tilbyder ham stillingen som direktør,
gratis drikkevarer. Selskabet tømmes for værdier, direktøren som er
ansvarlig ryger i brummen 10 års tid.
Den er meget brugt i sverige.

Godkendelse af svar
Fra : New1

Dato : 06-01-08 16:44

Tak for svaret Teil.