/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Regntøj med foer str. 12 år
Fra : Søssan
Vist : 2970 gange
100 point
Dato : 09-11-07 17:30

Hejsa

Har søgt på nettet for at finde en online butik hvor jeg kan købe et 2-delt regnsæt med foer i god kvalitet til min søn i størrelse ca. 12 år.

Det eneste jeg finder er regntøj uden foer, eller også er det til mindre børn.

Nogen der kan hjælpe med et link? Altså 2-delt, med foer, god kvalitet, str. 12 år.

Laila

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-07 17:34
Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 09-11-07 17:41

Der har jeg været, kun størrelse 5-6 år. Desværre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-07 17:44

sorry googlede men fik vist det forkerte link - prøv google med børnetøj regntøj med foer str 12 år

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 09-11-07 17:50

Suk, mititdk, det er jo lige det jeg har brugt laaaaang tid på, derfor mit spørgsmål herinde.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 09-11-07 18:16
Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 09-11-07 18:47

Dumbo2. Det ser lækkert ud. Der er dog kun foer i kraven. Ser lige om der skulle dukke noget op med foer i minium jakken.

Accepteret svar
Fra : Dumbo2

Modtaget 100 point
Dato : 09-11-07 19:32

Hej Igen
Det ser ud til at være foer i dette sæt, men ved ikke om dit barn kan passe det

http://www.thansen.dk/products.asp?c=985238007&n=282593810

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 09-11-07 19:38

Desværre, han kan ikke passe voksentøj. Han er faktisk kun 9 år gammel, men i almindeligt tøj passer han ca. str. 10-12 år. Overtøj str. 12 år. Han er smal om livet, men højere end mange andre 9 årige.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 09-11-07 19:40

Ja ok så kan jeg godt se at han ikke kan passe det.

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 09-11-07 19:42

Ja, ærgerligt. Det er ellers flot. Fatter ikke hvorfor man kan lave lækkert regntøj til voksne til den lave pris. Tænker på prisen i forhold til hvad en dårligere kvalitet koster til børn.

Kommentar
Fra : jamillcamilljam

Dato : 10-11-07 14:40

jeg husker jeg fik et sæt fra helly hansen i sin tid. det lækker kvalitet og de fås i alle st
til børn og voksne,men prsen er jeg ikke sikker på men du kunne lige tjekke det ud på nettet.

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 10-11-07 20:19

Har søgt og søgt efter Helly Hansen regntøj med fleece, intet til større børn.

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 13-12-07 22:45

Tror ikke at der findes regntøj MED foer overalt, til andre end mindre børn. Hverken jeg, eller jer der har svaret, har kunnet finde noget.

Giver pointene til Dumbo2 for godt forsøgt og afslutter mit spørgsmål.

Tak for den tid I har brugt.

Godkendelse af svar
Fra : Søssan

Dato : 13-12-07 22:46

Tak for svaret Dumbo2.