/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Må den bedste vinde
Fra : Klumme
Vist : 682 gange
200 point
Dato : 08-11-07 16:29

Så lidt TV om cykelsport LOOOL

Begrebet "Må den bedste vinde", har en helt anden betydning end jeg har lært. Det betyder åbenbart "Må den som lyver bedst vinde"

Hold da kæft.... En flok patologiske løgnhalse

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-11-07 16:34

Alle motorer kræver brændstof også rugbrødsmotorer
Den der smører godt kører godt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-07 16:34

Må den som er bedst til at DOPE sig vinde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 16:56

Lad dem dog - de gør det jo alligevel allesammen - det er bare ikke alle der bliver opdaget......l

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-11-07 16:58

Citat
Hold da kæft.... En flok [B]patologiske[/B] løgnhalse

Patologi er den naturvidenskabelige lære om sygdomme, deres årsager, opståelsesmekanismer og manifestationer. Ordet kommer af græsk: pathos lidelse og logos lære, dvs. læren som lidelser.

Patologisk anatomi beskæftiger sig med de anatomiske og fysiologiske forandringer, der sker i kroppens celler og væv ved sygdom. Disse forandringer kaldes også for morfologiske forandringer, og har stor betydning når man stiller diagnoser og laver forskning i sygdomme.

Patologien dele i en almen og en speciel del. Den almene del beskæftiger sig med generelle reaktioner og forandringer i kroppen ved sygdomme, mens den specielle, også kaldet organpatologi, beskæftiger sig med de specifikke sygdomme.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-11-07 17:00

Patetisk betyder ophøjet eller højtidelig. Ordet er afledt af det græske ord patos.

I nyere dansk bruges ordet dog mest i betydningen ynkværdig. Dette skyldes sandsynligvis indflydelse fra engelsk, hvori ordet pathetic bruges i denne betydning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 17:02

Hvor er du klog "stouenberg"

Eller er du bare god til at "slå op"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 17:26

Refi

Citat
Lad dem dog - de gør det jo alligevel allesammen

Ja for min skyld gerne. jeg er pisligeglad, men ham den ogginok fra i år som blev sendt hjem med en seddel, løj om mere end bare EPO

Ham stouenberg.... ignorer ham, han er en knold

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 17:28

Det kan være ham lørdagskyllingen havde fået så meget EPO, så han ikke vidste hvor han var henne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 17:28

Citat
Ham stouenberg.... ignorer ham, han er en knold

Er du på EPO "klumme"

Er kaffe et "forbudt stof" - det er da opkvikkende......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 17:31

Bortset fra det - taler han sandt NU, står han med en stærk sag......

Han blev fyret for at lyve overfor teamet, men påstår at have bevis på at DE vidste hvor han var - det var bare IUC der ikke vidste det.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 17:35

EPO.. Hvor skulle jeg dog få det fra.

Jeg kunne ikke engang få SU fordi jeg ikke kunne stave til det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 17:43

Har du prøvet AF...

Det er det 1. og 6. bogstav - måske det er nemmere

Eller endnu nemmere AA

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 17:45

AA... den lyder nem, meeeeeen jeg har hørt nogle grimme rygter om deres virke. De er værre end Jehovas vidner, hvis det er sandt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 17:48

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-11-07 17:56

Citat
Doping er kunsten at vende vrangen ud på sig selv. Dette er forbudt i sportskredse, fordi det giver de andre en uretfærdig fordel, da doping mindsker bevægeligheden af udøveren.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-11-07 18:02

......................................
Citat
Cykling er betegnelsen for den sportsgren som foretages på en cykel. Derudover det obligatorisk at udøveren har indtaget hæmatokrit-fremmere for at konkurrencen bliver så lige som mulig.

Man skal også sige hvor man træner hende, så man er sikker på at rytteren ikke når at komme for langt væk fra sin hæmatokrit-læge. Ved uanmeldte besøg på rytterens bopæl skal rytterens kone som minimum kunne servere kaffe med citronmåne.

Hvis man efter sin karriere som cykelrytter står frem og siger man har snydt, koster det udelukkelse da det skader sportens omdømme.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 08-11-07 21:23

Citat
Bortset fra det - taler han sandt NU, står han med en stærk sag......

Han blev fyret for at lyve overfor teamet, men påstår at have bevis på at DE vidste hvor han var - det var bare IUC der ikke vidste det.....

Han står ikke med en stærk sag, da det betragtes som doping ikke at give ICU besked om opholdsstedet.

Men der kommer vel det samme, som fra andre cykelryttere ..... en erindringsbog .... så kan han tjene lidt på den

refi ... det er ICU og ikke IUC , der skal have besked

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-07 21:49

Faktorernes orden er ligegyldig....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 22:19

Traktorernes orden....... hedder det på landet....... bare så alle kan følge med

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 01:56

Du er bare så klog......Ans.