/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Find på noget
Fra : kanjegik
Vist : 982 gange
2007 point
Dato : 08-02-03 09:33

Find på noget morsomt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-02-03 09:51

Sæt 2007 point på et spørgsmål, det er da morsomt ?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-02-03 10:03
Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-02-03 10:11

>Uffe29 m.fl.!

Det er da også sjovt at se dine formodede svar alle steder!

Det er også sjovt at udlodde 1500 point vedr. en mixer!

Det er også sjovt, når man jævnligt støder på personer der smider alle deres point på et spørgsmål fordi de ikke gider Kandu mere!

Tja - så´er der så meget!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-02-03 10:25

Hmm......

Hatten plejer at vække glæde

http://user.tninet.se/~prv247p/hatt/hatten.swf

Eller hvad med Alexanderband

http://www.alexanderband.dk

eller måske denne

http://www.fun4all.dk/video/files/movie%20clips/page4dk.htm

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-02-03 10:34
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-02-03 11:18

LOL

Accepteret svar
Fra : KarlOveJepsen

Modtaget 2007 point
Dato : 08-02-03 11:25

http://www.sickhumor.dk/ er morsom for nogle, måske også for dig

Ellers har jeg her en historie, som der kan videreudvkles på med input fra Kandusserne

Emne:

kvinder som soft-ware ?

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks krævede programmet Barn 1.0 installeret – i øvrigt med en advarsel om, at opgraderinger heraf formentlig også ville blive nødvendigt. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
Dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af soft-waren!

Oven i købet så installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer så det dukker op, når jeg starter computeren – og det overvåger alle mine aktiviteter. Programmer, såsom Pokeraften 10.3, Drukfester 2.5 og Søndagsfodbold 5.0, virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem.

Plug & Play virker kun engang imellem , selvom Sødeord 2.3 indimellem kan løse problemet.
Det var dog langt mere stabilt før i tiden.

Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0; men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan I hjælpe mig?

Venlig hilsen, "Den fejl-installerede"

Svar:

Kære "Den fejl-installerede".

Det er et meget almindeligt problem, som mange mænd klager over; men det skyldes hovedsagelig en misforståelse.

Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, idet de tror, at Kone 1.0 hovedsagelig er et nytte- og underholdningsprogram; men Kone 1.0 er et styresystem (!) - og det er designet af skaberen til at styre alt.

Det er umuligt at fjerne Kone 1.0, når det først er installeret, og vende tilbage til Kæreste 7.0. Der er nogle, der har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0; men de endte med at få flere problemer, end de havde med Kone 1.0.
Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan evt. læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Partnerskabs Fejl".

Du må i øvrigt påtage dig hele ansvaret for fejl og problemer, der opstår, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er at skrive \UNDSKYLD. I alle tilfælde må du undgå at bruge Escape-tasten, for du vil alligevel være nødt til at bruge kommandoen UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal. Systemet vil køre perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle Almindelige Partnerskabs Fejl.

Kone 1.0 er et storartet program; men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe supplerende soft-ware for at forbedre ydeevnen af Kone 1.0. Vi anbefaler Blomster 2.1 og Chokolade 5.0; men du må under ingen omstændigheder installere Sekretær i Mini Skørt 6.6. Dette program understøttes IKKE af Kone 1.0 - og vil sandsynligvis forårsage ubodelig skade på styresystemet Kone 1.0, så du får endnu sværere ved at håndtere de øvrige programmer på din computer.

Venlig hilsen, Brevkasse-redaktøren

Kommentar
Fra : no2003

Dato : 08-02-03 11:33

Pensionskasserne tabte i år 2002 88 mia. Er det ikke morsomt ?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 08-02-03 11:45

leg "Der sad to katte på et bord" det er at sjovt.

/Steffan

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-02-03 11:59

http://www.selvsving.dk/index.htm

Her er lidt for lattermusklerne!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-02-03 12:13

Så har jeg lagt nogle sjove billeder m.m. op (og flere kommer til), I kan hente / se dem via:

http://www.paralink.com/Vfs/cgi-bin/vf-logindom.cgi

Domain: Memory_DK
Username: Kandu
Password: Alt

Billederne m.v. ligger under mappen "Sjovt - billeder MM"

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-03 13:30

Giv dine point til en svensker - så kandu få dem igen, når du kommer der over.
Tak for din hjælp.
Emesen.
PS. Dette er ikke et svar.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-03 13:34

Hov det var en smutter - det er jo Uffe 29 der rejser til sverige.
Emesen.
Men tak for din hjælp alligevel

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-02-03 13:36

Hvem sagde "Point luder" !!!!

man kan få jer til hvad som helst så snart der er lidt point på højkant

Kommentar
Fra : no2003

Dato : 08-02-03 13:39

Fnollerpige: Det er da det, der er det morsomme

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-02-03 13:42

Noget rigtigt sjovt ville være at prøve om du kan forhøje pointtallet med 1 point
Det burde nemlig ikke være muligt mere !!!
Desuden er der kommet loft på 500 point pr spørgsmål

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-02-03 14:48

Hvad er morsomt?
To nonner er ude at gå. Den ene bliver kaldt for (SM) Søster Matematik på
grund af hendes skarpe matematiske sans, og den anden kaldes (SL) Søster
Logik, fordi hun er så logisk. Det bliver mørkt, og de er endnu langt
fra klosteret.

SM: Har du lagt mærke til den mand, der følger efter os? Gad vide, hvad
han vil.
SL: Det er da logisk - han vil voldtage os.
SM: Åh nej dog – hvad gør vi?
SL: Det eneste logiske vi går hurtigere.
SM: Det virker ikke.
SL: Nej selvfølgelig ikke! Han gør jo det eneste logiske: han går osse hurtigere!
SM: Så hvad gør vi nu?
SL: Det eneste logiske vi kan gøre er at splitte os op. Du går den og
jeg går den vej. Han kan ikke følge efter os begge to.

Manden besluttede sig for at forfølge Søster Logik, mens Søster
Matematik når frem til klosteret i god behold. Hun er meget bekymret for
den anden Søster, som endelig dukker op.

SM: Søster Logik - gudskelov! Fortæl mig, hvad der skete!
SL: Der skete det eneste logiske: manden kunne jo ikke følge efter
begge, så han valgte mig.
SM: Ja ja, det ved jeg jo godt (lidt misundeligt). Men hvad skete der så?
SL: Det eneste logiske: jeg begyndte at løbe så hurtigt, jeg kunne, og
manden begyndte at løbe så hurtigt han kunne.
SM: Og hvad skete så?
SL: Det eneste logiske: han indhentede mig!
SM: Åh nej da - og hvad gjorde du så!
SL: Det eneste logiske: jeg løftede min kjole op!
SM: Åh nej Søster (suk) - hvad gjorde manden så?
SL: Det eneste logiske: han trak sine bukser helt ned.
SM: Åh nej da – men så… hvad skete der?
SL: Ja, det er da helt logisk! En nonne med kjolen løftet op kan jo
løbe fra en mand med bukserne nede om knæene...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-02-03 15:44

Hej kanjegik

Få taget et billedet af dig selv online
http://www.101jokes.dk/pages/foto.html

Hvad tænker mænd på
http://www.101jokes.dk/pages/menbrain.html

Forskellen på mænd og kvinders orgasme
http://www.101jokes.dk/pages/org.html

Giv Poul Nyrup en ansigtsløftning
http://www.101jokes.dk/pages/poul.html

Mænds berettigelse
http://www.101jokes.dk/pages/maend.html

Kvinders hjerne
http://www.101jokes.dk/pages/fembrain.html

Mandestrip
http://www.101jokes.dk/pages/mstrip.html

MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-02-03 16:02

En kort brev fra Mor til søn.

Jeg skriver kun nogle få linier,for at du skal vide at jeg stadig lever.
Jeg skriver dette brev langsomt, da jeg ved, at du ikke læser så hurtigt.
Du kan ikke kende huset igen, da vi er flyttet.
Din far har fået et godt arbejde, han har 533 mennesker under sig,
han slår nemlig græsset på kirkegården her i Aalborg.
Der er vaskemaskine her i vores nye hus, men den er længe om at vaske tøjet.
Jeg puttede i sidste uge 5 skjorter ned i den, trak i snoren og hørte den starte,
men jeg har ikke fået dem retur, så med den tid det tager, må den vel også stryge dem.
Din søster har fået et barn her til morgen, men jeg har endnu ikke fundet ud af,
om det er en dreng eller pige, så jeg ved ikke om du er blevet onkel eller tante.
Din onkel tim druknede i sidste uge i en sprittank her på Aalborg Spritfabrik.
Hans arbejdskamerater prøvede forgæves at redde ham.
Vi brændte hans jordiske rester; det tog 3 dage inden han gik ud.
Jeg var hos lægen i torsdags, og din far var med. Lægen puttede et glasrør i munden på mig,
og bad mig om at holde den lukket i 10 min.
Din far tilbød lægen en masse penge for røret.
Det har kun regnet 2 gange i sidste uge, den ene gang 3 dage, og den anden gang 4 dage.
Det blæste så meget at en af vores høns lagde det samme æg 4 gange.
Vi fik et brev fra bedemanden, der bad om det sidste afdrag på mormors begravelse.
Han sagde at hvis vi ikke betalte inden 8 dage,
ville han grave hende op igen.

Din kære moder.

PS ! Jeg ville have sendt dig 100.- kr sammen med brevet, men jeg har desværre lukket kuverten.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-03 16:26

Der er alt for lidt point, til at få et ordentligt svar.
Du kunne godt spendere resten af dine point, så der kunne komme nogle morsomme historier her i denne tråd.
Emesen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-02-03 16:51

Pointluder ? Den var ny.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-02-03 17:23

Fyret på grund af PC support

Dette skulle være en virkelig historie om en ansat i et firma, der solgte tekstbehandlingsprogrammer.

Vedkommende blev fyret efter at have forsøgt at hjælpe en kunde. Alle supportopkald bliver båndet.

Dette er en udskrift af båndet, der fik ham fyret.

"Microsoft support linien, Kan jeg hjælpe?"

"Ja, jeg har problemer med min tekstbehandling."

"Hvilken slags problem?"

"Ja jeg var ved at skrive et brev da alle ordene pludselig forsvandt."

"Forsvandt?" "Ja de blev bare helt væk."

"Hmm. Hvordan ser det ud på din skærm?"

"Ingenting."

"Ingenting?"

"Den er helt blank og vil ikke acceptere noget af det jeg taster."

"Er du stadig i Word eller gik du ud af programmet?"

"Hvordan kan jeg se det?"

"Kan du se cursoren eller kan du se skrivebordet?"

"Selvfølgelig kan jeg se mit skrivebord, men hvad er en kør-så?"

"Ligemeget, kan du flytte cursoren rundt på skærmen?"

"Der er ikke nogen kørs-så. Som jeg sagde før, vil den slet ikke acceptere noget af det jeg taster."

"Har din monitor en lysdiode tændt?"

"Hvad er en monitor?"

"Den er den ting på dit skrivebord, der ligner et TV. Skærmen. Har den et lille lys, der viser om den er tændt?"

"Det ved jeg ikke."

"OK, kig bag på skærmen, og se, hvor strømledningen går ind. Kan du se den?

"Ja, det tror jeg nok."

"Fint. Følg nu ledningen, og fortæl mig så, om ledningen er sat i stikket i væggen, og om kontakten er tændt."

"Yeps, ledning i og kontakten er tændt."

"Da du kiggede bag skærmen, så du så, om der var to ledninger tilsluttet bagpå og ikke bare en?"

"Nej."

"Jamen, der skal være to, så kig lige igen, og find det andet kabel."

"Okay, her er det."

"Følg kablet, og fortæl mig, om det er sidder rigtigt ind i bagsiden af din computer.

"Jeg kan ikke nå derom."

"Hmm, men kan du ikke SE, om det sidder ind i computeren?"

"Nej."

"Hvad nu hvis du lægger knæet på bordet og læner dig ud over kanten?"

"Nåå, nej, det er fordi, jeg ikke sidder i den rigtige vinkel - og fordi det er lidt mørkt."

"Mørkt?"

"Ja lyset er slukket på kontoret. Det eneste lys, jeg har, er fra vinduet."

"Jamen, hvad så med at tænde lyset."

"Nej. Det kan jeg ikke."

"Nej? Hvorfor ikke?"

"Fordi her er et strømsvigt."

"Et...et....et.... strømsvigt? AHA, så tror jeg, at jeg ved lige, hvad vi skal gøre nu. Har du stadig kassen som computeren blev leveret i?"

"Øh ja. Jeg har kassen henne i skabet."

"Godt. Hent kassen, tag ledningerne ud, og pak computeren ned, som den var, da du fik den leveret. Så afleverer du den tilbage til butikken, du
købte den fra."

"Virkeligt? Er det så slemt?"

"Ja, det er jeg bange for, at det er."

"Nå, men hvad skal jeg så sige til dem?"

"Fortæl dem at du simpelthen er alt for fucking åndsvag til at eje en computer."

MVH Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-02-03 17:45

Kan du Kandu?
Vil du?

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 08-02-03 20:34

Keder du dig?

Hvis man sørger for at komme til at glæde sig til noget bestemt, så keder man sig ikke så nemt ..

Prøv om det her ikke hjælper…

Hop i møblerne
Gå udenfor og grav et kæmpe hul i haven
Ring til din bedste ven, og grin
Gå en lang tur, og hils på alle du møder - spørg om deres tlf.nr...
Lad som om det er din fødselsdag, og hold en fest til ære for dig
Tag et langt bad og leg med DIN badeand
Pynt dine plakater med lidt make up
Bask med armene og sig lyde som en hest i modvind
Spil din yndlings sang, skru højt op, og syng med
Prøv at efterligne forskellige dyrelyde f.eks. et æsel
Scan billeder af dine fødder og hænder og læg dem på internettet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-03 09:51

briani - Den der computer du taler om, fik du alle pengene tilbage.
Emesen.