/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Elefantens vuggevise
Fra : Farmi
Vist : 3914 gange
20 point
Dato : 03-11-07 09:58

Er der nogen, der har noder til Elefantens vuggevise? - I så fald vil jeg blive meget glad, hvis jeg kunne modtage dem på min e-mail.

De bedste hilsener
Farmi

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-11-07 10:01
Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 20 point
Dato : 03-11-07 10:22
Godkendelse af svar
Fra : Farmi

Dato : 03-11-07 13:09

Henvisningerne får jeg ikke noget ud af - desværre.

Farmi

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-07 13:15

Hvis du klikker på det link, jeg henviser til, og så klikker endnu engang på "større billede", kan du så ikke se noder & tekst ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-07 13:19

Du højreklikker da bare på noderne og vælger "Gem billede som" og lægger dem ned på dit skrivebord og herfra kan du skrive dem ud.

Det er mere værd en den ene stjerne du har givet balcanard, du kunne jo bare have ladet spørgsmålet stå åbent hvis de noder ikke er gode nok til dig.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-07 13:37

Pyt med stjernerne bentjuul - det undrer mig bare, hvis spørger ikke kan se siden. Det volder ingen problemer hér

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-07 14:06

Det er da lidt træls at få den bemærkning
Citat
Henvisningerne får jeg ikke noget ud af - desværre
uden at forklare det nærmere og så lukke spørgsmålet med en stjerne.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-07 14:08

Ja, det har du da ret i. Det forekommer noget besynderligt !

Kommentar
Fra : Farmi

Dato : 03-11-07 14:22

Hermed min uforbeholdne undskyld! - Det er nu lykkedes mig. - Jeg skulle lige have lidt ekstra hjælp.

Tusind tak!
Farmi

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-07 15:26

Det er bare helt OK - godt det lykkedes !