/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Oversætter Ita til Dk
Fra : geu
Vist : 941 gange
100 point
Dato : 01-11-07 19:28

Mangler en der kan over sætte den tekst til dansk.

Det er fra den nye Fiat Bravo reklame, som jeg er blevet vild med. Også ville jeg godt kunne blære mig på job om hvad den betyder

Molti mari e fiumi
attraverserò,
dentro la tua terra
mi ritroverai.
Turbini e tempeste
io cavalcerò,
volerò tra i fulmini
per averti.
Meravigliosa creatura,
sei sola al mondo,
meravigliosa paura
di averti accanto,
occhi di sole
bruciano in mezzo al cuore
amo la vita meravigliosa.
Luce dei miei occhi,
brilla su di me,
voglio mille lune
per accarezzarti.
Pendo dai tuoi sogni,
veglio su di te.
Non svegliarti, non svegliarti ancora.

Meravigliosa creatura,
sei sola al mondo,
meravigliosa paura
di averti accanto.
Occhi di sole,
mi tremano le parole,
amo la vita meravigliosa.

Meravigliosa creatura,
un bacio lento,
meravigliosa paura
di averti accanto.
All’improvviso
tu scendi nel paradiso.
Voglia di amare meravigliosa

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-07 22:11

Jeg vil krydse mange have og floder. Inde i din verden vil du finde mig igen. Hvirvelvinde og storme vil jeg flyve igennem, jeg vil flyve gennem lynild for at få dig. Fantastike skabning, du er alene i verden. Det er en fantastisk frygt at være i nærheden af dig. Solens øjne brænder midt i hjertet i dette dejlige liv. Mine øjnes lys, beruset af mig (Han er beruset af hende) Jeg vil have tusind måner til at kærtegne dig. Jeg er med i dine drømme, jeg vover over dig.

Det sidste forstår jeg ikke. Noget med at han ikke vil vække hende, for ikke at vække hende?

Tror det er 90% korrekt oversat.

Kommentar
Fra : Persilja

Dato : 07-11-07 14:35

Direkte oversættelse til engelsk ..

Many seas and rivers I will cross, within your earth you will find again to me. Whirlwinds and storms I cavalcerò, will fly between the lightnings in order to have to you. Wonderful creature, six single one to the world, wonderful fear to have to you next, sun eyes burns in means to the heart loves the wonderful life. Light of my eyes, tipsy on me, I want thousand lune in order to caress to you. I hang from your dreams, I am awake on you. Not to wake up to you, not to still wake up to you. Wonderful creature, six single one to the world, wonderful fear to have to you next. Sun eyes, me shake the words, love the wonderful life. Wonderful creature, a slow kiss, wonderful fear to have to you next. To unexpected you come down in the paradise. He wants to love wonderful

Ved godt, at det ikk var hvad du bad om, men her er det .. (:

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 10-11-07 18:15

Tak for svaret Sygate.