/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
cd-afspiller med pitch
Fra : lise84
Vist : 536 gange
120 point
Dato : 07-02-03 17:47

Hej jeg er en danseinteresseret pige som godt kunne tænke mig at købe en cd-afspiller med pitch, så man kan sænke elller forøge tempoet i sangen. Jeg er lidt ligeglad med mærket, men er der nogle der kender nogle gode afspillere med pitch i god kvalitet. Forhandlere vil jeg også være taknemmelig for.

Med venlig hilsen
Lise Cecilie JAkobsen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-02-03 22:36

jeg fandt en på nettet,den var der en i den blå avis der soldte.
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=220&Fritekst=pitch&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0
hvis den er soldt kunne du indrykke en anoce selv
købes:Denon DCD1015 pris ca 800,-
så lige at normal prisen er fra 3700,-
http://www.mia.dk/usr/mia/mia.nsf/html/934BD07433AEF289C1256ABD007B0EED/$file/Denon.PDF
adobe reader skal du have for at læse dette .