/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ktm foxi
Fra : dyhr2
Vist : 1356 gange
50 point
Dato : 31-10-07 22:33

er der nogle det ved hvilket tøndrør jeg skal bruge til min ktm foxi ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-10-07 22:53
Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 31-10-07 23:03

jeg ved faktisk ikke helt om den er noget, men han snakkede om den vist nok var "fræset" har lige hentet den for en time siden så ved ikk rigtigt noget om den ). .. hvad er forskellen på de to ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-10-07 23:43

Det kan han mene noget forskelligt med, tror du ikke han sagde hakket.
Men kører den noget mere end 30, så vælg det sidste link, ellers vælg det første.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 01-11-07 09:46

det håber jeg da den kommer til :D

jeg aner ikk hvor meget den køre men er der nogen kæmpe forskel ? q:

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-11-07 16:21

Nææ, ikke nogen kæmpe forskel.
Den første brænder sig fint ren, men hvis knallerten er tunet en del, vil tændrørets elektrode blive gloende, hvidt og i værste fald smelte, og måske brænde hul i stempelet.
Den sidste klarer tuning, men hvis knallerten ikke er særlig tunet, kan der afsættes en del sod på elektroden som måske giver startbesvær.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Friborg71

Dato : 30-01-08 15:37

ngk b5hs el.6