/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV-Out kabel til Microstar GeForce4 TI42~
Fra : Trans4M
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 07-02-03 17:10

Er der nogen der ved,hvor på nettet jeg kan finde et diagram til et TV-Out kabel til mit grafikkort.Det manglede nemlig i pakken da jeg købte det.Kortet er et MSI Geforce4 TI4200-VTP (MS-8886).

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-02-03 17:51

prøv her:

http://www.brinck.dk/

/Steffan

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-02-03 22:34

Steffan.

Han SPØRGER om et DIAGRAM til et grafikkort, ikke elektronikløsdele.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-02-03 23:20

ups jeg så bare lige "kabel til mit grafikkort"

Kommentar
Fra : Skytten12

Dato : 19-02-03 14:45

Hvad skal du med et diagram??
Er det ikke bare et video s stik der skal tilsluttes?

Hvis det er fordi du ikke får signal ud fra stikket er det nok fordi du ikke har sat vindows op til 2 skærme .
Det gøres i Nvidia settinngs et eller andet sted.

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 19-02-03 16:54

Til Skytten12 ...og alle andre som læser dette

Prøv dog at læse ordentligt efter.Som jeg 1 gang har skrevet i åbnings-spørgsmålet,så mangler jeg et DIAGRAM til dette kabel,da KABLET manglede i pakken da jeg købte kortet.Endnu en gang til alle andre der læser dette,så mangler jeg et DIAGRAM til dette kabel.Jeg har hverken problemer med TV-udgangen,billedet eller noget andet.

Hilsen Trans4M

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 19-02-03 17:09

Til Alle.

Kablet som mangler er et TV-Out kabel som i min manaul er betegnet som et "TV-Out / Video_In 1-to-4 connector.

Hilsen Trans4M