/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stalker :D
Fra : Ronnijensen
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 30-10-07 18:26

hej jeg har lige sat malossi sport cylinder på min stalker, udover det har jeg 17,5 kaburator, udbegrænset cdi, tp udstødning, dyse 86.. Men når min stalker er kold vil den næsten ikke trække og går næsten ud når den får bund gas, men hvis man køre stille og rolig i 5 min så holder den op og køre pisse godt hvad kan der være galt??????????????????

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 30-10-07 18:31

Måske den lige skal varmes op?
Det er altid godt at gøre under alle omstændigheder, inden man giver bandgas og fyrer den af.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-10-07 18:31

For lille dyse, du skal op i omkring 96
Det kan også skyldes andre ting, feks. utætheder, så der trækkes falsk luft med ind, men mon ikke du skal havde den dyse.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Ronnijensen

Dato : 30-10-07 18:32

okay mange tak :D