/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
sidehoved/fod i word 2003
Fra : fredag
Vist : 893 gange
100 point
Dato : 30-10-07 10:45

Hej, har lavet en brevskabelon i word 2003 med tekst i sidehoved og fod. Gemt den under skabeloner. Men når jeg så åbner den igen, kan jeg ikke se hvad jeg har skrevet i sidehoved/fod, men når jeg går ind i vis udskrift samt hvis jeg udskriver dokumentet, så kan de ses. Men jeg vil også gerne kunne se dem imens jeg skrive i dokumentet, men hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-07 10:58

Hej fredag

Det lyder mystisk.

Hvad har du lavet i sidehovedet/foden?

Ren tekst eller andet?

Hvad farve har evt. tekst?

MosterHanne

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 110 point
Dato : 30-10-07 11:07

1. Start Word 2003.
2. Klik på Udskriftslayout, hvis punktet ikke er valgt i forvejen, i menuen Vis.
3. Klik på Funktioner, og klik derefter på Indstillinger.
4. Marker afkrydsningsfeltet Tomt område mellem sider (kun Udskriftslayout) under fanen Vis, og klik derefter på OK.

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 30-10-07 11:15

Tak for svaret hcma. Det var lige det som skulle til. Mange tak.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-10-07 11:34

Så lærte jeg også noget nyt tak hcma - jeg var ved at tænke i sort/hvid tekst

MosterHanne