/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Trådløs telefon
Fra : majbritt05
Vist : 805 gange
20 point
Dato : 07-02-03 10:07

Hej med jer.

Er der nogen som kender denne trådløse telefon?
DORO 1455 Walk & Talk?
Er den noget værd at investere i?
Og er måske nogen som kender et andet sted, hvor man kan købe gode, men billige trådløse telefoner?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-02-03 10:44

Jeg kender ikke den omtalte telefon, men generelt må jeg sige at jeg er utilfreds med DORO. Jeg fik for ½ års tid siden en DORO trådløs af min svigerinde, og efter 2 uger var telefonen død, efter 3 uger på fabrikken til rep. og utallige opkald til forretningen, fik vi lov til at komme ind og afhente en ny
2 af konens venner har også haft den samme model DORO og begge er byttet

Vi har idag en Butler 2500C som virker perfekt og med nummerviser

Kommentar
Fra : fuldfart

Dato : 07-02-03 13:49

Jeg har heller ikke de bedste erfaringer med Doro. Dem jeg har haft med at gøre har dog virket, men jeg synes selve telefonen er lidt ulogisk opbygget, og f.eks. vis nummer funktionen er meget sparsom. Desuden er menusystemet også ret kluntret.
Jeg kan 10 gange bedre lide Siemens produkter her tænker jeg især på deres Gigaset (der er mange slags)
....men de er vist også lidt dyrere...

Mvh
John Andersen

Kommentar
Fra : fuldfart

Dato : 07-02-03 13:49

Jeg har heller ikke de bedste erfaringer med Doro. Dem jeg har haft med at gøre har dog virket, men jeg synes selve telefonen er lidt ulogisk opbygget, og f.eks. vis nummer funktionen er meget sparsom. Desuden er menusystemet også ret kluntret.
Jeg kan 10 gange bedre lide Siemens produkter her tænker jeg især på deres Gigaset (der er mange slags)
....men de er vist også lidt dyrere...

Mvh
John Andersen

Kommentar
Fra : fuldfart

Dato : 07-02-03 13:49

Jeg har heller ikke de bedste erfaringer med Doro. Dem jeg har haft med at gøre har dog virket, men jeg synes selve telefonen er lidt ulogisk opbygget, og f.eks. vis nummer funktionen er meget sparsom. Desuden er menusystemet også ret kluntret.
Jeg kan 10 gange bedre lide Siemens produkter her tænker jeg især på deres Gigaset (der er mange slags)
....men de er vist også lidt dyrere...

Mvh
John Andersen

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 07-02-03 18:39

- men jeg har til gengæld god erfaring med DORO-telefoner, men ikke stor tiltro til Siemens Gigaset, som jeg forøvrigt selv forhandler, og har en ret god avance på - større end på DORO - så det er ikke usel mamon, der får mig til at svare som jeg gør.

/Knud

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 20 point
Dato : 07-02-03 18:41

http://dk.kelkoo.com/

Her finder du alle gode tilbud samlet - alletiders side.

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 14-03-03 12:35

Tak for svaret ks9000. www.kelkoo.dk er en rigtig god side, som jeg ofte har brugt til at søge efter diverse varer på.