/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"det ikke det du siger"
Fra : psyreged
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 28-10-07 09:20

Hej.

Vil gerne spille dette fremragende 80´er nummer, som jeg tror at Anne Linnet eller Sanne Salomonsen synger.
Teksten kan jeg finde mange steder, men jeg mangler becifringerne så jeg kan spille det på min guitar.

Er der nogen, der kan hjælpe
På forhånd tak fra Psyregeden

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-10-07 09:53

Det er På slaget tolv der har lavet nummeret

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 28-10-07 10:27

Næææ det er Sanne der har sunget den

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-10-07 10:32

Det er rigtigt, men der er altså to med samme titel.
Den ene er sanne og den anden PS12, begge fra firsene.

Men det er nok den med sanne, der tænkes på.

MVH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-10-07 10:33

Det er Sanne Salomonsen der synger den.

Du kan skrive til Jan Glæsel, da det er ham, der har skrevet den.

Han har tidligere givet oplysninger, men hans side

http://www.janglaesel.dk/1/28/node-suiten.html "opslagstavlen" er deaktiveret.

http://www.janglaesel.dk/1/41/cd-produktioner.html

Citat
Jeg havde fornøjelsen at skrive sangen 'Det Er Ikke Det Du Siger' til Sanne Salomonsen, og fra første prøve på sangen indtil den dag i dag, er alle klar over at der var tale om en hit-klassiker.