/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Gavekort-firma lukker
Fra : jeb3
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 25-10-07 13:11

Hejsa.

jeg har et gavekort på 1000 kr til et hotel, der lukker her d. 31. december.
SAgen er bare, at jeg slet ikke har tid til at komme derud i år.

Skal de betale mig pengene eller hvad?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-10-07 13:18

De skal ikke indløse det med kontanter, men der er mange som gør det alligevel.
Så henvend dig og spørg dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-07 13:27

Hvem har du fået det gavekort af !!!

Hvilket hotel drejer det sig om !!!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-10-07 13:36

Et gavekort kan normalt ikke ombyttes til penge. det er billigere for firmaet at levere gaver eller ydelser.
Kan du ikke bruge det inde de lukker skal du regne med at pengene går tabt.
Du kan evt. forsøge at sælge gavekortet til en lavere pris og på den måde få lidt penge ud af det.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 25-10-07 13:39

Lad os alle køre derhen og drikke pengene op........................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-07 13:43

I hvor lang tid har du haft det gavekort !!!!

Normalt har et gavekort en varighed på 5 år, men hvis hotellet lukker, så kan det jo være svært at inddrive.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 25-10-07 13:49

Hej Jeb

Hva´ med at glæde nogle andre ~ familie / besteforældre el. lign.

mvh

Krakgt

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-10-07 13:54

Tja Krakgt... det var da en mulighed
Jeg fik gavekortet her i juni, vidste godt det skulle lukke, men vi har haft en del dødsfald i familien, og jeg har selv været syg, så humøret og tiden har ikke lige været til at tage på hotel.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 25-10-07 14:04

Hej - ja, så har jo nok selv mest brug for gavekortet, så du kan komme lidt ovenpå igen

Men jeg kan love dig, at en TAK ærlig ment fra et andet menneske godt kan opveje en weekend på et hotel, hvor alt drejer sig om den snarlige lukning

mvh

krakgt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-07 14:12

Hvad med at holde Mortens aften der den 10.11 07.

Du skriver du har været syg, så er det da bare med at komme op på dupperne igen. Samtidig glæder du jo også indehaveren af hotellet, ved at komme forbi.

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-07 08:30

Hvis du ikke har så meget tid kan du så ikke udelukke overnatning og nøjes med at invitere nogen med til hotellets restaurant (og bar), hvis der er en sådan, måske?

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 01-11-07 11:50

Min datter, har haft det meget svært siden hendes far døde. Hun har været ude i noget skidt, men har kæmpet sig tilbage på rette linie igen.
Vi inviterer hende ud at spise

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 01-11-07 15:02

Flot gjort!
Det skaber altid sammenhold at lave noget sammen. Hygge hygge...

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-11-07 11:36

Tja, vi er ikke mommet nogle steder. Min ryg sagde bang, så nu skal jeg opereres i stedet.
Min søster og svoger, der er så dejlige mennekser vil "passe" de 2 mindste på 14 og 16 de 6 dage jeg er på sygehuset (min mand kører lastbil, så han er ikke hjemme), så de får gavekortet.

Jeg ved de vil nyde det.