/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
dukkevogn
Fra : maafrandsen
Vist : 3361 gange
300 point
Dato : 24-10-07 22:08

vores datter har snart fødselsdag, og vi vil meget gerne give hende en dukkevogn, ensfarvet og i god kvalitet, da den jo gerne skulle kunne bruges i nogle år. men vi kunne godt tænke os, hvis der var nogle der kende til nogle dukkevogne som ik lige kommer fra brio, ik forde vi ik syntes om den men for at se et andet udvalg, vi kender til dem i babysam, så tænkte at der måske kender til en lille lokal butik et sted ude i landet.... hjælp...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:32

Tillykke med datteren

Måske denne kunne bruges??

http://www.gamleskole.dk/shop/search-1.html?keyword=dukkevogn

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 24-10-07 22:42

tak for din hjælp, men den dukkevogn vi skal ha til hende skal være en `rigtig`´dukkevogn, sådan en mini udgave af en barnevogn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:47

Så er der denne, og jeg ved der ikke er ret mange hvis overhovedet nogen der har den i DK

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/detail/offer-listing/-/B000OIGAT8/new

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:48

Og jo, jeg ved godt du netop nævnte at det ikke skulle være en Brio, men som sagt det er ikke en du lige finder i DK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 23:28
Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 25-10-07 16:09

Hvad med et kig i de lokale legetøjsbutikker. Fætter BR - Buddy og Toys`r`us.
De har faktisk nogle gode vogne.

Kommentar
Fra : Nordsted1