/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opsætning af nyt køkken
Fra : timeglas
Vist : 3739 gange
300 point
Dato : 24-10-07 22:04

Hej

Har lige købt et nyt køkken i IKEA, men har ventet snart op mod 3 mdr. på håndværkere, fordi der er så travlt i Ikea.
Derfor vil jeg selv prøve at finde en snedker der kan sætte det op. Bor i Kbh´s området. Hvordan finder man sådan en? Har de (snedkeren) kontakter til elektrikere/VVS, eller skal jeg også ud og lede efter dette?
Måske har andre Kanduere haft gode erfaringer med nogle snedkere?

mvh og på forhånd tak
fra timeglas

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 24-10-07 22:41

Ja de fleste håndværker, har som regel nogle kontakter til de andre fag, så en snedker skulle da gerne kunne finde en VVs / Elektrikker.

Men hvorfor sætter du det ikke op selv, og så få en VVS & elektriker til at lave det som loven kræver,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 22:51

Har du ikke set i den lokale avis !!!

Det kan da godt være at en bruger på kandu kender en god snedker i "syd" og du bor i "nord", så tror jeg ikke prisen er den samme.

Citat
Har lige købt et nyt køkken i IKEA, men har ventet snart op mod 3 mdr. på håndværkere, fordi der er så travlt i Ikea.

Skulle Ikea også sætte køkkenet op !!!

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 25-10-07 05:55

Jo de sætter også op, men som tidligere skrevet, så er der en ufattelig lang ventetid.

Bor i Kbh området.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-10-07 06:03

du eller din familie kender vel en enkelt håndværker , ligegyldigt hvilket fag , der arbejder på en byggeplads hvor der også er tømrer eller snedkere
snak med ham , de kender ofte en del til de andre håndværkere på pladsen , og kunne sikkert skaffe en kontakt

Accepteret svar
Fra : T_Totalservice

Modtaget 300 point
Dato : 29-10-07 02:55

Du kunne jo sende en mail til mig, jeg har netop opsat et Ikea køkken i Lyngby - det var så køkken nr. 50 (et lille jubilæum), så har en smule erfaring via min tømreruddannelse. Kontakt mig evt. på mail: t-totalservice@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 30-10-07 06:46

Tak for svaret T_Totalservice.