/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloade
Fra : mercedesteam
Vist : 713 gange
100 point
Dato : 24-10-07 18:09

hej hvor kan man hente musik og film til en billig pris måske måneds/års pris ikker STK pris det er for dyrt på forhånd TAK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-07 18:11

Biblioteket..... Og det er gratis......

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 24-10-07 18:13

Og så er det lovligt at kopiere til eget brug.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-10-07 21:01

Kun hvis du kopierer til analog medie.
Dvs ikke computer eller cd

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-10-07 01:32

Ups!! Du har ret. Jeg troede faktisk det var lovligt, så længe det var til eget forbrug gjort på egen computer.
Jeg har lige et par CD'er jeg skal have knækket.
http://www.kum.dk/sw5386.asp

Kommentar
Fra : mercedesteam

Dato : 25-10-07 12:20

hej det er lige meget om det er ulovligt vil meget gerne have adresse på det aligevel

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-10-07 13:02

Jeg ved da ikke hvad adressen på dit bibliotek er.

Kommentar
Fra : mercedesteam

Dato : 25-10-07 13:27

ha ha du har jo et link men vil bare ik af med det åbenbart PRIVAT DK

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-10-07 13:42

Nej nej, Jeg mener at låne på biblioteket og kopiere.
Desværre har jeg ikke noget link.
Eller kan du bruge emule. Der ligger image af cd'er og mp3 filer af pragttisk talt alt.

Accepteret svar
Fra : muw

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-07 14:26

Du kan downloade/låne online fra bibliotekerne på www.Netmusik.dk.
De har MEGET musik, også meget nyt. Du kan så kun afspille filerne du låner i 7 dage. Jeg kan feks låne 160 sange om måneden, hvilket jeg synes er temmelig godt, da det er gratis.

Ellers er der MSN musik, hvor du kan streame alt det musik du vil for 69 kr om måneden:
http://sib1.od2.com/common/framework11.aspx?shid=0719002E

Enjoy

Godkendelse af svar
Fra : mercedesteam

Dato : 30-10-07 18:06

Tak for svaret muw.

Kommentar
Fra : muw

Dato : 30-10-07 23:42

Velbekomme