/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Brug af killdisk
Fra : jesperrh
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 21-10-07 11:15

Er det på nogen måde muligt at få filer tilbage fra sin hdd efter brug af killdisk?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-10-07 11:22
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-10-07 11:23

Sorry - læste forkert, efter killdisk er der ikke mulighed for reetablering af data, de er overskrevet for mange gange.

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 21-10-07 11:24

Havde læst at det ikkke skulle være helt umuligt med Freeware versionen... men det kan jeg godt skyde en hvis pil efter eller?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-10-07 11:27

Du kan prøve med GetDataBack, den findes i freeware ver. Kan den se filer, kan du også hente dem.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-10-07 11:30

Efter Killdisk er der kun de professionelle datareddere tilbage. Stryg julegaverne de næste 5 år - så har du råd til det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 11:47

Den gratis udgave af Killdisk, overskriver kun en enkelt gang, er det den du har brugt, så er der en mulighed for at gendanne

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 21-10-07 12:05

Det er gratis udgaven jeg har brugt. o.v.n. Men hvordan ville du så gendanne?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-07 12:27

Jeg har aldrig selv forsøgt at gendanne efter en gang killdisk, men jeg brugte gratis udgaven som jeg brændte på en cd, til min bærbare i foråret, og derfra kan jeg huske der blev beskrevet, at hvis jeg ville overskrive mere end en gang, så skulle jeg købe programmet, den jeg brugte hed: Bootaple ISO image of active@ killdisk
Der er flere muligheder for gratis at forsøge at redde filer, for eksempel PC Inspector File Recovery: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?Language=7 den kender jeg og den kan finde rigtig meget, om den også kan efter Killdisk ved jeg ikke, der er også nogle som TDC linker til, dem har jeg ingen erfaring med: http://tdconline.dk/publish.php?id=1026&dogtag=ngto_download_tema

Godkendelse af svar
Fra : jesperrh

Dato : 21-10-07 12:47

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 13:17

Selv tak jeg håber du får reddet en masse filer