/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
buble pistol
Fra : bfksorte
Vist : 1455 gange
100 point
Dato : 20-10-07 16:48

Min cairn terrier har seksårs fødselsdag og til hunden der har alt købte jeg en pistol, der laver sæbebobler med baconsmag. Jeg havde jo læst det tip, der var i kandu og troede det ville være en god måde at aktivere min hund på.
Men jeg blev klogere for Sorte er overhovedet ikke interesseret i sæbeboblerne. Den kigger, men virker faktisk ret uinteresseret.
Dette er nok ikke et spørgsmål, men jeg har lyst til at fortælle om min erfaring til andre, der står foran at investere i sådan en pistol. Desuden vil jeg godt høre om jeres efaringer med disse sæbebobler med baconsmag.

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 20-10-07 17:02

Jeg var for nærig, så jeg købte kun "sæbeboblerne" med både bacon og peanut smag. Altså uden nogen maskine, end mine egne lunger.

Jeg har 2 bernere, som jeg nok på forhånd vidste ikke var specielt glade for den ide. Og rigtig nok, boblerne er ikke ret spændende. Men de kan da godt snuppe en enkelt, hvis den svæver forbi snuden.

Personligt mener jeg at det er for nemt at købe gulvmodellen. Er det ikke meningen at vi skal hygge os med vores hunde og lege med dem? Men pistolen kan da være en udemærket løsning, så man sparer lungerne.

Hilsen fra Linda

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-10-07 18:49

Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber da, at Sorte fik andre gaver osse.

Det anede mig, at det nok ikke var så stor en succes. Vores hunde er ikke så dumme.
Men måske kan man få en hvalp til at lege lidt på den måde..

Nææ, et godt kødben, DET ved man da hvad er...

Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 20-10-07 18:54

Jo Sorte fik også et kødben og det var meget bedre