/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til Nik og Jay DVD
Fra : EnvyMe
Vist : 1427 gange
500 point
Dato : 19-10-07 16:54

Min datter på 12 år ønsker sig en DVD med Nik og Jay der vist nok hedder Det vi gør..
Men jeg har søgt og søgt og den er udgået alle steder..

Nogle der kan hjælpe????

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 19-10-07 17:16

Har været inde på de sider jeg kender, men har dog ikke kunne finde noget.
Google search hjalp heller ikke
Prøv at gå ned i din lokale pladebiks og undersøg om de ikke kan skaffe den hjem til dig.

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 19-10-07 17:19

Er prøvet og de kan heller ikke.. Har været i alle butikker i stor kbh snart ;-(..

Men tak for forsøget

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-10-07 20:49

jeg prøver lige om dette virker:
http://bibliotek.dk/vis.php?field1=lti&term1=det%20vi%20g%F8r

den er på biliotek.dk og om ikke andet kan i jo så låne den hjem. Den er udgået, udkommet i 2003 så den kan nok kun fås antikvarisk.

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 19-10-07 21:18

Takker jomfruane..

Vi har allerede haft lånt den.. Men hun vil ha en selv.. Og tror desværre ikke det bliver nemt

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-10-07 21:38

ja hvis det skal være hendes egen, så kan du prøve at ringe til Accord som umiddelbart er mit bedste bud på en second hand dvdforhandler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-07 09:31

Du kan oprette annoncer i www.dba.dk www.guloggratis.dk www.papkassen.dk www.brugt.dk

www.findting.dk (midlertidig nede) holde øje med www.qxl.dk osv

Jeg har selv kun tjekket dba

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 20-10-07 11:22

Hej Nordsted..

1000 tak for hjælpen.. men det er prøvet..

Ha en dejlig weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-07 13:58
Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 20-10-07 14:23

Nordsted .

tror nok min mand har haft skrevet til ham, og han havde den ikke mere...

men prøver da lige igen..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-10-07 15:39

Jeg synes du skal købe en DVD med Kaj og Andrea i stedet for - Nik & Jay er temmeligt kiksede...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-10-07 19:27

Ja jeg synes nu deres kvindebillede er ærgerligt for en 12årig pige
Men nu var det jo ikke vejledning i den retning du bad om
Måske kan du bruge det i overvejelsen om hvor meget arbejde der behøves lægges i eftersøgningen?

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 20-10-07 19:39

Nu skal jeg ikke være dommer og bestemmer hvad musik der nu engang bliver spillet i radio og andre steder..

Og tror ikke mange pop stjener har det rette syn på modsatte køn i deres tekster.. Men det er engang sådan musikken lyder idag.. Og ja desværre

Annuller spørgsmålet
Fra : EnvyMe

Dato : 24-10-07 08:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål