/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Diskotek IN cd??
Fra : Tripper2001
Vist : 598 gange
300 point
Dato : 18-10-07 19:01

For en del år siden (ca. 4-5) gik jeg på skole med en det havde en cd fra Diskotek IN i Kbh. Det var en som diskoteket havde lavet tror jeg. Er der nogle der ved om man kan købe den et sted, og om der e lavet flere?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-10-07 20:41

Jeg kender en der har cder fra IN.Han har fået dem af disk jockeyen.Det er plader som han brænder og giver væk til venner og bekendte.
alimak

Kommentar
Fra : Haps

Dato : 19-10-07 13:36

Hej.

Det var på et tidspunkt muligt at købe dem i butikkerne. Der blev lavet en 6-7 stykker mener jeg.

Det ser dog ikke ud til at de er til at købe i butikkerne mere.

Hvis det er meget vigtigt for dig, kan du jo søge efter dem brugt.

/Haps

Kommentar
Fra : Haps

Dato : 19-10-07 13:37

Cden hed forresten "The sound of IN"

/Haps