/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Pris Honda Transalp
Fra : egoland
Vist : 1503 gange
100 point
Dato : 17-10-07 19:59

Hvor meget må man give for en transalp '88, pæn, nyt kædekit og med tasker og topbox, 6 mdrs garanti, og OBS: den har kun kørt 35.000, Forhandleren forlanger 44 k, hvilket jeg ikke synes er urimeligt. Er der nogen meninger om det?

Accepteret svar
Fra : fame

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-07 22:18

Hej egoland
Jeg har en cykel i samme kategori, og var lige inde på www.dba.dk og tjekkede priser på Honda Transalp.

At dømme efter priserne, er det efter min mening en rimelig pris, og du skriver også at den er pæn.
Hvis du ikke forventer at køre her til vinter, så prøv at få forhandleren til at give en længere garantiperiode, så vinteren ikke tager eks. 4 md. af din garantiperiode.

Kør pænt.
hilsen Fame

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 18-10-07 07:52

Hej,

Prisn lyder bestemt rimelig - og det er en god og pålidelig maskine

MVH
Lars

Godkendelse af svar
Fra : egoland

Dato : 20-10-07 11:19

Tak for svaret fame.