/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Adapter kabel til Sony/HTC
Fra : traveldreamer
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 14-10-07 16:27

Jeg har et par super gode rejsehøjtalere fra Sony Ericsson (MPS-60) som jeg brugte til W800I. Jeg har nu anskaffet mig en HTC S710 i stedet men vil gerne kunne bruge de samme højtalere. Er der nogen der ved om der findes et kabel, der er Sony ericsson (hun) til et mini USB (han) så jeg stadig kan benytte højtalerne.

På forhånd tak
Traveldreamer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-10-07 16:36

http://www.alle-kabler.dk/
måske kan du her se hvad der er
og finde noget billigere

Kommentar
Fra : traveldreamer

Dato : 14-10-07 16:46

Glemte at skrive, at jeg har et kabel fra min HTC der går ud i et mini jack (hun) så det kunne også være et Sony Ericsson (hun) til mini jack (han)

Traveldreamer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-10-07 16:49
Kommentar
Fra : traveldreamer

Dato : 16-10-07 10:34

Hej Ferik

Tak for svar!!
Desværre sælger http://www.alle-kabler.dk ikke kabler til mobiltelefoner.

Traveldreamer

Annuller spørgsmålet
Fra : traveldreamer

Dato : 23-10-07 21:20

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål