/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
invitationer
Fra : anna06
Vist : 3302 gange
100 point
Dato : 14-10-07 15:43

hej er der nogen der har en god ide til hjemmelavede indbydelser til bryllup

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 15:47

Masser men vi ska ha mere at vide
tema o.s.v.

Kommentar
Fra : anna06

Dato : 14-10-07 16:00

Jeg skal giftes til april hjemme i haven,så det skal være noget med romantik og forår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 16:07

Jo jo men med ev. tema mener jeg arbejde/fag fritidinteresser.
Ting som kan gøre invitationen lidt speciel.

Den kedelige er jo bare. - Hermed inviteres i til vores bryllup bla bla.
Og det behøver du ikke be om hjælp til her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 16:57
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-10-07 16:58

Hvilken stil er du til?

eks.: High Tech, retro 60'erne, gamle/antik, moderne, klassisk......

Hvilke blomster, farver, fritidsinteresser, arbejde, alder.....

MosterHanne

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 14-10-07 17:59

Der sidder en masse inde på hobbynettet.dk , der laver kort i alle mulige afskygninger og materialer. Der kunne du evt finde noget inspiration og/eller spørge.

Accepteret svar
Fra : Bertlov

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-07 23:07

Eller gå en tur rundt i en hobby-forretning. (Panduro eller Kreativ hobby her hvor jeg bor!)
Man bliver enormt inspireret!
Og når du så har en tanke om hvordan eller hvad, så kom igen og spørg hvordan du får det stillet an i en indbydelse!!
Go' fornøjelse på kigge turen!!

ps. du kan også tage den korte tur på nettet.. du kan sikkert finde adresserne på google!!

Godkendelse af svar
Fra : anna06

Dato : 15-10-07 08:41

Tak for svaret Bertlov.

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 15-10-07 18:37

Selv tak.
Har lige brugt de sidste par aftener på at "tygge" mig igennem Panduro-hobbys nyeste katalog!
Der er godt nok mange ting jeg godt gad lave..
Heldigvis sætter både tid og økonomi en stopper for det vildeste!!
Men inspireret det blir' man!
Vi skal selv holde fest til foråret og invitationerne blir' hjemmelavet..
Idéerne er skitseret, så det er bare at få købt ind til det og komme igang med arbejdet..
Men først efter jul!!
Go' fornøjelse!