/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloadprogrammer
Fra : anna06
Vist : 658 gange
20 point
Dato : 14-10-07 11:10

Hejsa jeg vil gerne spørge om der er et downloadprogram til musik der er nem at bruge og gratis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 11:21

Prøv på www.download.dk

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 14-10-07 11:24

Du har vel mediaplayer.
Hvad mere behøves.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 14-10-07 12:14

hej

de danske biblioteker har mulighed for udlån af musik via internettet download

det er muligvis dette link
https://www.netmusik.dk/netmusik2006/

men jeg har ikke haft tid til at prøve det endnu
ellers søg på google: musik bibliotek download
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bibliotek+musik+download&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
så kommer en del lokale biblioteker
og de forklarer mere

hilsen
MissBe

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 14-10-07 12:16

hov

du spurgte om et program
det var jo ikke det jeg svarede på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 12:40

Citat
Hejsa jeg vil gerne spørge om der er et downloadprogram til musik der er nem at bruge og gratis

Ja - windows......

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-10-07 12:44

Der er masser af gratis programmer der er nemme at bruge, men de er ikke lovlige, det nemmeste er at købe musikken på de forskellige sites som f.eks. www.box.dk

Så behøver du ikke noget program

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 14-10-07 13:14
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 14-10-07 13:15

Du kan prøve med "soulseek", så er der selvfølgelig lige det med det legale i det, men jeg går da ud fra at der også er (lidt) lovligt musik blandel i også, og programmet i sig selv er jo ikke ulovligt.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 14-10-07 13:18

Hvis du ikke skal bruge det til Ipod er Windows Media Player ganske glimrende, ellers Itunes.

Godkendelse af svar
Fra : anna06

Dato : 14-10-07 15:10

Tak for svaret Teil.