/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
gsp nuvi 660 fm
Fra : Bentebent
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 11-10-07 13:15

har lige købt en nuvi 660 fm hvorfår kan den ikke finde en købmand i nærheden kan da ikke værrer rigtid at det koster penge hvorfå giver den mig ikke advarsel når jeg kørrer forstærk har læst at det er på grund af sikkerhed se det fårstår jeg ikke må da nettop værrer sikkerhed men kan se at man købe en kort til den lyder mærkelig ikke ? ps maskinen er jo ikke helt bilig i hverfald få ringe den ikke kan finde enten en købmand eller en tankstation burde da værrer lagt ind i maskinen til den pris
ps har lige hørt at der ikke findes købmand eller lignende i deres dadabase men di skriver virker i tyskeland se det fårstår jeg heller ikke
står mand i anden by kan den heller ikkke finde en apotek sku mærkelig
men igen køb et kort
vil kalde det bundfangeri
har avleveret den igen og købt en navman den kan barrer det hele

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 11-10-07 13:23

glemte lige at skrive køb aldrig en garmin nuvi 660 fm
den bliver dyrt i længen min nabo har ågså en hans kan heller ikke
venlig hilsen bent

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-10-07 14:30

NÜvi 660 FM har mange fine kvaliteter.
En af dem er at den er så let at betjene.

Men der er også ting og sager den ikke kan, som gamle modelller kunne , og som andre kan.

Det man ,est kan klantre Garmin er at deres reklamer og hjemme sider kun priser samtlige modeller og ikke fortæller tydeligt , hvad de ikke duer til.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-10-07 14:35

- min Nüvi 670 kan det hele, men det kræver altså også, at man kan læse manualen!! Det er godt nok strengt...

PS: ked af at læse at din købmand er forsvundet...

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 11-10-07 19:32

stourenberg
tak for svaret har så sandelig læst manualen
men tror ikke du forstod min spørgmål
har henvent mig til garmin og de siger det er rigtid nok den ikkke kan finde en købmant bilka eks
og di siger at det er fordi den ikke ligger i deres database(så skal man købe det )
angående farten skriverdi ågså at det har di valgt fra på grund af sikkerheden
det fårstår jeg ikke er jo nettop en sikkerhed da siger når jeg kørrer forstærk
garmi siger at det må man selv holde øje med
men det så sjovt at hvis det er på grund af sikkerheden hvorfå kan man så købe det jeg spørger barrer
det vil jeg da kalde for bondefangeri
med venlig hilsen ps på gps ligger dersælføgelig med sponsoret steder hvor man kan kørrer hen
men hvis jeg står i eks silborg og ber den om at finde et apotek så kan det ikke

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 11-10-07 19:41

transor tak for svaret
NÜvi 660 FM har mange fine kvaliteter.
En af dem er at den er så let at betjene.
syntes i hvertifald at farten skriver garmin har di valgt fra på grund af sikkerheden
men det forstår jeg ikke er da nettop et sikkerhed
men kan gådt få den til det hvis jeg vil betale få hvorfå så betale for det hvis det er sikkerhed
helt ærlig jeg forstår det ikke
men tak for din svar vil vende tilbage til dig en anden gand
hvis det er dig da skal ha mine point
ps mener ågså at det er forkert at hvis man eks står i silborg og ber at find et apotek eller en bensin kan den heller ikke kun hvi jeg betaler
venlig hilsen bent

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 12-10-07 05:05

Hej Bent
Du må prøve at læse manualen igen.
Tryk:FIND
Tryk:Mad,logi,shopping
Herefter kan du vælge mellem forskellige muligheder som:Mad,Brændstof,Logi,Shopping,Underholdning.
Men du har ret ,Apoteker,Banker er ikke i Databasen
Mvh.muldvarp1

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-10-07 07:42

http://www.gratispoi.dk/news.php

POI betyder Point Of Interess og der kan du finde de ting du har brug for og installere på din Garmin.

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 12-10-07 09:19

hej stuenberg
tak for svaret men jeg har købt en navman nu og den kan barer det hele
men tak for det med poi det var jeg ikke klar over
venlig hilsen

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 12-10-07 09:24

hej muldvarp 1
tak for din henvendelse
men har købt en navman nu den kan barer det hele
men mange tak dit svar
venlig hilsen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-10-07 09:42

- fint nok, så er det bare af sted til købmanden...

God weekend

Kommentar
Fra : Bentebent

Dato : 14-10-07 17:08

Hej kærrer venner noget er noget jeg har skrevet før
Lige en lille høflig forespørgelse angående køb af g.p.s
For ca 14 dage siden købte jeg en garmin 660 fm
Udmærket maskine troede jeg.da jeg så skulle prøve den fandt jeg ud af
At når man eks købmand eller benzin eller apotek skulle finde dem kunne den heller ikke i   nærheden hvor jeg var spurgte så garmin af og de siger det kan den ikke finde eks købmand
Da den ikke ligger i deres databasse men virker fint i tyskeland mærkelig ikke
Spurgte ågså hvorfå den ikke fortalte mig at når jeg kørte forstærk
Fik den besked at det havde de vagt fra på grund af sikkerheden jeg spørger er det da ikke en sikkerhed men kan godt købe en kort til den så den kan lyder mærkelig ikke jeg vil kalde det bondefangeri besluttede så at afleverer den igen og så på en navman den kunne det helle
Valgte så en stører model navman s 90i men den havde ikke hjemme kom først i næste uge men valgte at købe den.
Nu er jeg kommer i tvil skal lige siges vidste ikke hvad poi var før nu
Så hjælp mig har jeg gjort et dårlig valg eller hvad.
Skal lige sige teknik og mig herergud
Venlig hilsen