/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Så lad os være seriøse!!!!!!!!
Fra : 3773
Vist : 866 gange
500 point
Dato : 09-10-07 18:52

Hvor kan jeg købe Fogerty's Premonition på DVD? Russiske sider og andet med mystisk betaling er ligegyldigt. Det samme er sider fra østen og østlande hvor vi antagelig taler om fusk og kopi. Kun den ægte vare.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 18:58

seriøse ??? ikke på vilkår

flue af så jeg ikke blandet mig mere her

Kommentar
Fra : vith

Dato : 09-10-07 18:59
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:01

Hmmmm Fik en længere belæring igår om ikke at trække det særdeles anerkendte Kandu-navn i sølet ved at stille ligegyldige spørgsmål. Prøver nu men noget seriøst, men nej!

->Refi, jeg har nu næsten 1000 poæng mere end jeg havde igår!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:02

ha nu igen, nææ nej ikke om jeg vil bruge mere tid på John, den DVD må du slå ud af hovedet ... har du ikke en anden vi kan lede efter??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 19:03
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 19:03

.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:04

Ja, er vi ikke ret nysgerrige?? Ja jeg kunne da ikke lade være med liiige at skulle se tråden med mit navn i

Ups måske det var en god ide at hive benene af fluen, så bare kikke ind engang imellem

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:05

Narjj Vith. Amazon - Amerika. No way. Butik i DK, kopi eller privatsalg i DK. Gider ikke engang forsøge det andet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:09

Pyller-røve........ Nu har vi lige været igennem en eller anden form for demonstration fra Mulberry! Igår blev jeg beskyldt for poængsvindel af Refi. Nu forsøger jeg så med mit nye seriøse image, og så gider i ikke. Og der er endda 500 på spil. Vi kan sagtens forsøge med ekstra 500 eller 1000 til den der kommer med et brugbart link! Eller 2000 eller 3000!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:09

Bare nævn prisen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:14

....og Nordsted. Da jeg kom i tanke om en plade sidst.......FIK JEG DEN. På vinyl sgu. Kørte godt nok 150 km efter den, men whatever.

Senest kan jeg se Sebastians hvide live album er udkommet på CD. Men man skal købe en hel kassefuld og de andre gider jeg ikke. Så det er øv. Men så køber vi fem for at få en!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:21

...og du er velkommen til at få en kopi.................

Uhhhhhhh sweet little Maybeline (Sweet sweet, Maybeline)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:21

Der knak kæden sq, hvorfor skal du købe en hel kasse, bare for at få en enkelt, er det da brugt.

ærgeligt at Sebastian er flyttet, ellers kunne jeg da lige være slået et slag forbi og tigget

Må endelig lige huske det ben igen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 19:27

Citat
Bare nævn prisen
- hvad med 47,5 ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 19:28

Citat
blev jeg beskyldt for poængsvindel af Refi

Det var en konstatering....

Det er det stadig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:28

Njaaa Nordsted, men Sebastians Samlede udsendes på CD. Vistnok delt i en tre/fire bunker. Og den hvide ligger i en af dem. Men de kan åbenbart ikke købes enkeltvis. Men måske dukker de op senere i antikvariaterne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:31

Så bevis der Refi! Når du nu er så skråsikker. Imponerende så mange bekymringer du har med poæng, når de nu ikke siger dig en skid. Men fastholder den fra i går. Jeg har inficeret kandu's server. Og alle mystiske svarforsøg fra din side, giver mig poæng!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:32

LOOOL. 30 forsøg om dagen giver en del poæng!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 19:34
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:35

Men det er sgu også med at holde på de kanduer der giver gode svar ikke?

The Expert, Eddie, Svampearne, Rytmehans osv osv...... De kommer jo altid med noget brugbart!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 19:36

Ja ja - hovedsagen er da du morer dig.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:36

Close PVE, er udsolgt.

Og den anden har jeg!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:40

Det gør jeg skam Refi. Sidder på sidelinien og klapper mig på lårene. Men back to buisiness, det hele skal være så seriøst. Derfor blacklister jeg dig Refi i dette spørgsmål, hvis der kommer mere udokumentet pjat, idet du åbenbart kun vil ævle, og intet kan bevise. Hvis jeg fusker, så angiv hvordan!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:41

Hva' sagde jeg 3773.... Du bliver nød til at slå den DVD ud af hovedet

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 19:42

Her står DVD/CD - kan ikke lige finde ud af om det er begge slags eller hvad: https://www.imusic.dk/item/0888072302105/john-fogerty-2007-long-road-home-in-concert-deluxe-s-v-dvd-cd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:42

Ergo, seriøse er vi. Bare nævn prisen i kandupoæng + eventuelle danske penge, og vi kan snakke buiseness. DVD'en vil jeg gerne have, easy as that................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:45

Den har jeg også PVE. Fed skive iøvrigt. Men den jeg leder efter er en næsten 10 år gammel sag. Har en sølle VHS optagelse fra vistnok en eller anden tysk kanal eller noget sattellit. Har CD'en, men vil frygtelig gerne have topbillede + toplyd på netop den koncert.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 19:51
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 19:53

Iøvrigt mærkeligt at den ikke dukker op i antikvariaterne?!?!?? Eller at nogen har den og kan brænde en kopi. Af mystiske årsager er det åbenbart kun i US og mystiske østlande skidtet kan købes, hvor sikkerheden for at få varen er uendeligt nær 0.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 19:54

Citat
http://www.kandu.dk/spg89270.aspx
- det var vel ikke så seriøst

Men held og lykke med søgningen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:00

Åhhh ja, min altid tro hjælper Rina pegede på et alternativ, jeg på daværende allerede havde bestilt. Hun/han er nok den kandue der gennem tiden har givet mig de allerfedeste svar.

For ingen skal lede....Hintet til Torben Møller (advokat), En duelig Sony reparatør og fandt et band til mig der spillede det fedeste rock'n roll. Og sidenhen overøste jeg hende/ham med poæng fordi i særdeleshed den førstnævnte betød RIGTIGE penge på min konto. Ikke ligegyldige cyberpoæng.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:03

...øhhh PVE hvorfor ikke seriøst?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:04

Jeg vil faktuelt gerne have skiven!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 09-10-07 20:08

Ja ja, den er feset ind under kysen, men lige meget vi søger, er den ikke til at stampe op af jorden, eller hvor den nu er

Jeg ville vove at gøre forsøget i udlandet, det kunne være du var heldig, ikke alle er svindlere og bedrage

pøj pøj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:16

Ved det Nordsted, men jeg har kun et civilt dankort og ingen af de der mystisk betalingsfiduser. Så umiddelbart KAN jeg ikke handle derude

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:18

Det er bare sært, den er mig bekendt solgt i et RIMELIGT antal herhjemme. Og en eller anden må sgu da have den???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:20

Hmmmmm, men det var så dagens forsøg på at være seriøs, UDEN at smadre det dyrebare KANDU-POÆNG-SYSTEM-SOM- INGEN-BEKYMRER-SIG-OM!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 20:23

Citat
...øhhh PVE hvorfor ikke seriøst?????
- jeg mente at det ikke var seriøst af mig, fordi så havde du jo nok ikke stillet spørgsmålet igen hvis dette svar kunne bruges.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:24

Men hvem MÅ så få poængerne, uden at det er svindel og fusk???? Synd de skal gå til spilde?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:25

Sorry PVE, havde nu også opfattet dine indlæg som seriøse forsøg, omend de ikke rigtig kunne bruges.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 20:26

Giv dem til Nordsted1 - hun er nok den der (desværre) har haft mest ret - den er jo nok ikke til at finde.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 20:27

Citat
Sorry PVE, havde nu også opfattet dine indlæg som seriøse forsøg, omend de ikke rigtig kunne bruges
- det var de første også. Det sidste var tilgengæld dybt useriøst. Undskylder mange gange

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:30

Njaaaa Nordsted er vildt ihærdig og forsøger virkelig af et godt hjerte. Men hun skal dæleme komme med PLADEN skal hun......

Nordsted = god kandu

pve = også en god kandu

og forsøg koster intet....Bare det er gjort i en god mening!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:32

3773 = ballademager eller hvad?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 20:37

Citat
3773 = ballademager eller hvad?
- jeg vil ikke dømme, men der er nogle "underholdende" indlæg i mellem

Ser ud om som om der er noget aktion her: http://cgi.ebay.co.uk/JOHN-FOGERTY-Premonition_W0QQitemZ150169068889QQihZ005QQcategoryZ1508QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Men har ærlig talt ikke meget forstand på det. Ser ud som om det er PAL.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 20:38

Mit bedste bud, må være at du prøver at skrive til kandubrugeren IPM, han er også en musiknørd -altså venligt ment IPM

3773, har du prøvet selv at sætte annoncer i f.eks den blå avis --- ja det har du vel, jeg hopper lige ud igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:53

Jeps har forsøgt via DBA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 20:55

http://www.sneglen.dk/cd/vis_cd.asp?cdid=612

Lad du andre importere den for dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 20:59

Oki så blacklistede du dig selv Refi. At henvise til en musikcd, må være noget du laver for at forsøge at tage pis på mig. Gider ikke mere lal fra dig, havde advaret.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-10-07 21:21

Tak for svaret Nordsted1.

Var lige ved at berige pve, indtil jeg kom i tanke om pve havde ytret anti-jyske bemærkninger i svær grad i en af mine tidligere tråde. Og da jeg som jyde er pro-jydsk, blev dette udslagsgivende. Tør ikke uddele trøstepoæng af hensyn til represalier fra kandu-politiet!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 21:29

Inden du helt mister modet pga den dvd, så spørg IPM

Dig og "tør ikke" hænger da vist ikke samme???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-07 21:29

Ser sgu ikke for godt ud

http://dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=5606

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:31

Kylling

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-07 21:47

Er der ikke flere gratis påænger - øv, jeg er helt vild med at få ufortjente påænger

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 21:53

Citat
pve havde ytret anti-jyske bemærkninger i svær grad i en af mine tidligere tråde
- mindes jeg ikke ???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 21:54

Min kone er jysk, men fair nok jeg ikke fik point - havde jo ikke svaret

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:55

Du må gerne få point af mig Bent ... Hvor mange vil du ha'?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 21:56

Citat
Min kone er jysk

Nu fik jeg et grineflip

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 21:57

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 21:57

Men det passer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 22:06
Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 22:08

Ok ok, men den var vel fair nok, jeg måtte jo lige forsvare den sjællandske farver lidt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 22:11

Jo jo det er fair. Fandt bare linket, for at synliggøre at 3773 ikke huskede helt forkert..

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-10-07 22:15

Det er faktisk meget godt husket, men jeg mener stadig ikke det er anti jyske kommentarer i en svær grad, men som sagt, det er ok, 3773 virker som en med lidt (jysk?) humor.

Nå godnat, min jyske kone kalder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-07 22:21

Jyder har ikke så gerne dild på bordet, når de har gæster fra hovedlandet..

Det bliver nemlig tit misforstået, når mutter siger: "Ræk mæ li æ dil do"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-07 22:29

Så 3773 hermed 50 af mine hårdtoptjente påænger retur til dig ved køb af spørgsmålet - så denne vidunderlige udlodning kan fortsætte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 22:32

Har også hørt at det kan misforståes hvis man vil have en til at række en tungen fra den anden ende af bordet

Der vil vi Sjællændere sige, -vil du godt stikke tungen op i min ende -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 22:33

Hov det var da vist ikke særlig seriøst

Godt tråden er lukket

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-07 02:26

Århhh godt ord igen pve

LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-10-07 04:11

Århhhh Dova, du plejer ellers ikke give op.

Nordsted, kender ikke IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-10-07 11:24

3773.... Det kan du komme til Kan han hjælpe dig, så kan jeg love dig at han gør det, så skriv du bare til ham