/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan ikke spille på nettet i cs!!!
Fra : alkoy
Vist : 465 gange
10 point
Dato : 04-02-03 19:05

jeg har prøvet at spille på nettet med cs og den kan bare ikke den siger bare "cd key invalid" jeg har den nyeste cs1.5 hjælp hvad skal jeg gøre....

Kommentar
Fra : joker

Dato : 04-02-03 19:09

prøv at genstarte, har du tastet den rigtige cd-key??
Hvis alt går galt....Genindstaller

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 04-02-03 19:10

har prøvet virker stadig ikke

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-02-03 19:17

har du det orginale Half-life?

/Steffan

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 20 point
Dato : 04-02-03 20:39

Du skal gøre dette::

1. Afinstaller Counter-strike
2. Installer counter-strike.
3. Åben HL.exe
4. Intast din personlige kode (Står bag på Half-life kassen)
5. Luk spillet
6. Gå ind på denne side og Downloade http://www.stivan.dk/hlprotocol/
7. på siden vælg "Primary download"
8. Download filen.
9. udpak, åben filen "HLprot32-553"
10. Find Din HL.exe
11. Next, OK.
12. Gå ind på http://www.stivan.dk/default.asp?page=svrinfo&server=213.115.128.51:27015
13. vælg på siden den grøne "HER"

nu skulle du gerne kunne spille på nettet.

/Steffan

1. Du skal have den orginale kode (Står bag på Half-life kassen)

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 04-02-03 20:41

nej

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 12-02-03 23:19

Davs

havde også et "falsk" Half-life installeret på pc'en, og selvom jeg købte det ægte Half-Life for 100 kr., kunne den stadig ikke joine nogen servers.... Mit Windows gik så efterhånden i kludder, så det blev nødt til at blive installeret om..... Jeg installerede atter Half-Life og opdaterede som jeg havde gjort før og.... vupti!.... det virkede.....

Men brug det hellere som den sidste udvej

Hilsen Merrald