/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Zyxel & Bittorrent
Fra : micmac01
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 07-10-07 09:17

Hej
Jeg har Cybercity som udbyder og har en Zyxel P2602R router/AdslModem (har IP telefoni).
Herefter sidder der en Actiontec Trådløst netværk 802.11b (den er ca. 4 år gl. fungerer OK)

Jeg har det problem, at mine torrent_download låser på mit internet. Efter kort tid skal jeg op på loftet og resette min router. Jeg har prøvet på skift at resette trådløst netværk (hjalp ikke) resette router (systemet fungerer igen). Derfor tror jeg, at det er Routeren, som er mit problem

Har I nogle forslag til, hvad jeg kan gøre?

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-10-07 10:03

Det første jeg vil forslå er; opdater den firmware der er til router og trådløs!
Det kan være det der skal til, men der kan naturligvis også være andre årsager, som vi så må spore os ind på!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-10-07 01:05

Eller prøv en anden Torrent-downloader, ELLER se
efter, om ALLE dine torrents LOADER, gør de ikke det, så luk dem, der ikke er i brug.
Har selv hadt problemet, med BitTorrent, når der ikke er seads? til den
så lukker den ned, som regel går der 10 minutter, OG PÅ DEN IGEN..

DET KAN DOG LØSES, ved at åbne din firewall.
Men vil ikke anbefale det.
Ellers kan det være reklamerne aktive X, der til tider kommer med programmet,
der kræver/ skal have tilladelse til at kontakte nettet.

Ellers prøv at åben din firewall, og giv dit Torrent program
FULD TILLADELSE, både ind og ud.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-10-07 01:07

Men selvfølgeligt under fuld OVERSYN af dit sikkerheds-program