/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
kan ikke låse 3310 op
Fra : kimroy
Vist : 454 gange
20 point
Dato : 04-02-03 13:03

Hej mit problem er jeg skal have en 3310 låst op og jeg bruger et data kabel fra T-hansen og dette program
Eeprom tools v3.1. Data kablet er sat i com 1 men hver gang jeg prøver at låse tlf op med Eeprom så får jeg denne meddelse "phone not connected" og det er den jo.
Hvad gør jeg forkert !!

Accepteret svar
Fra : dytti

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-03 14:01

Jeg har samme problem, og har fået et par mulige løsninger.
Programmet virker kun i Win 98 og ned.
Hastigheden i com-porten skal passe til kabel og program.
Omskifteren på datakablet skal stå på M.
Prøv med Knok unlock.

Jeg har prøvet alt, men har stadig ikke fået skidtet til at virke, muligvis fordi jeg bruger XP.
Jeg har dog fundet et lille program som hedder NEO,s Master Nokia Unlocker,
det virker tilsyneladende. Jeg kan sende det til dig hvis jeg får din mailadr.

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 04-02-03 15:36

Jeg køre med xp så det er nok det der driller men jeg vil da gerne prøve det program som du nævner Dytti.
der er lige en ting til jeg ikke kan forstå og der er at tlf skal være tændt når man skal fjerne simlåsen det kan man da ikke for man fjerner jo batteriet for at montere stikket fra kablet !!!
Her er min mail adresse. roys@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 04-02-03 15:43

Hej igen

Når I skal låse en 3310 op, SKAL telefonen være tændt, ellers vil programmet skrive: Phone not connected

Det med batteriet er meget let - det skal ligge ovenpå stikket; hvis I kigger nøje på det, kan I se 2 tappe, som stikker op i den ende af stikket, hvor ledningen går ind. De tappe passer med hakkene på batteriet, så det skal altså ligge der, så telefonen kan tændes - ellers får I ikke noget låst op

Mvh

NKSDK

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 04-02-03 16:01

Ok har forstået og har prøvet med programmet knok unlock og Nokia Tool men for stadig væk fejl.. phone not connected

men jeg vil prøve igen når jeg får program Neo Master Nokia unlock.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 04-02-03 16:26

Jeg er næsten helt sikker på, at det er din XP, der laver ged i det - i Win 98 SE virker alle programmer upåklageligt

NKSDK

Godkendelse af svar
Fra : kimroy

Dato : 05-02-03 13:36

Tak for svaret dytti.

Kommentar
Fra : snuseren_dk

Dato : 14-02-03 20:08

dytti ->> Kan du ikke også sende det program til mig? mobil@snuseren.dk

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 15-02-03 01:26

snuseren=> Det er hermed sendt, håber du kan bruge det.
Det virkede for kimroy.

Kommentar
Fra : koxzi

Dato : 20-02-03 19:55

Ohh... dytti det program kunne jeg også godt bruge.. koxzi@stofanet.dk

Kommentar
Fra : kimroy

Dato : 01-08-03 17:52

Hej er der ikke en af jer der kan sende programmet Neo Master Nokia til mig roys@tdcadsl.dk da jeg har forlagt det på forhånd tak.