/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Vista og lexmark 1270
Fra : scarlets
Vist : 1051 gange
90 point
Dato : 04-10-07 14:42

Iflg. AIOC exe er det et almindeligt problem, ikke at kunne få en pc med vista til at arbejde sammen med lexmark 1270 printer/scanner.
Har talt m både Lexmark og HP rigtigt mange gange, gjort hvad de sagde...og til sidst viser de så til det andet firma.

Hvis du på en enkelt måde kan forklare, hvordan jeg får skidtet til at arbejde sammen, må du meget gerne svare.

Mange tak !

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-10-07 15:12

Hvordan mener du med at den ikke vil arbejde sammen??

Printe ud til den finde printeren eller ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 15:29

Din Cd er nok med XP driver - hent en Vista driver her.....

http://www.downloaddelivery.com/en/cpddrivers/537.html

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 04-10-07 16:19

I overskriften skrev jeg lexmark og vista.
Det er fordi jeg har en

LEXMARK X 1270 printer

og en

HP pc, med vista.

Ført kunne jeg printe. Det var ligesom ikke nok til mit behov.
Så af-instalelrede jeg på Lexmarks opfordring.
Forsøgte at installere igen.
men hele tiden kommer en rude med

AIOC exe

som så ikke kan få skidtet igennem, men lover at windows arbejder med sagen. Det gør de åbenbart dag og nat, men intet sker...

Min printer vil ikke scanne, printe, kopiere med denne pc.
Det gik fint m det gamle hakkebrædt, som ikke havde vista.

Håber, det er de nødvendige oplysninger for at få den nødvendige hjælp.

Mange tak !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-10-07 17:07

Tag din scanner/printer fra.
genstart comp
genstart comp igen
installer /kør din CD som hører til printeren/scanneren
genstart
sæt USB stikket til
tænd for strømmen til pri/scan
Hvis den leder efter driveren så skal den pege på din CD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 17:13

Når nu engang i fremtiden Vista kommer til at virke ordentligt er der også en chance for at div. hardware virker......

Hvis ikke Vista-driveren virker er der nok ikke andet at gøre end at vente på SP1......

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 04-10-07 18:14

Hej e.c
Har forsøgt det mange gange. i normale tilfælde ville det virke.

Hej refi
Ja, det har jeg også hørt, men jeg håber stadig NOGEN kan noget overnaturligt

Tak fordi i forsøgte !

Andre riddere med mod på projektet derude ?