/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
-USB eller USB 2,0
Fra : jbg
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 04-02-03 10:27

Jeg skal finde ud af om mine USB porte er de gamle eller USB 2,0. Hvordan gør jeg dette?
Det er en bærbar med Win XP!
MVH Jens

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-02-03 11:13

Hej jbg!

Prøv at se under enhedshåndteringen og USB - hvis du har USB 2.0 står der vist noget med "USB 2.0" i eks.v. USB-cntrollere.

Du kan også prøve at køre Si-Soft Sandra, hvis du ikkekender programmet kan du læse mere om det samt hente en gratis version af det via: http://www.sisoftware.co.uk/

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-03 13:29

Hej Jens,

nu ved jeg ikke lige hvilken bærbar du har, og om det er en splinterny model... men ellers som default ska' du nok gå udfra at det er USB 1.1 der bliver brugt... men hvilken bærbar har du, så ka' det være det ka' slås om under dens specifikationer...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-02-03 16:24

lige prøvet sandra /menu >>punkt mainboard,sage der var en del usb på min bl.a 1.0 1.1 og 2.0 sagde der ved at dobbelt klikke på den info;
The USB controller provides a medium (USB 1.x – 24/48MHz) or fast (USB 2.x – 480MHz), automatically configurable, data link between your system and most type of peripherals like keyboards, mice, printers, scanners, digital cameras, etc.

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 17-05-03 10:17

Tak for svaret strarup. det havde jeg ik!