/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Img-Ccd-Sub filer
Fra : Enim
Vist : 496 gange
10 point
Dato : 04-02-03 05:21

Som nogle af jer pc spil interesserede har bemærket er der på sharereactors hjemmeside lavet download links til monkey island serien. Jeg har hentet MI 3 som er min farvorit.
Det er dog ikke det traditionelle format .bin og .cue filer, eller .iso
Der er tale om CCD fil 1kb - IMG fil 640,895kb - Sub fil 26,159 kb
Jeg har forsøgt med blindwrite og fireburner, men de kan ikke benytte disse filer...!?
Nogle der kan assistere mig?
Pfh tak
Enim

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-03 07:15

Hej Enim
CCD = CloneCD, Prøv den :))

Mvh
Random

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-02-03 08:35

Hej Enim,

jeg vil foreslå dig at kigge i dette indlæg, omkring min kommentar med Deamon Tools... "brænding med iso"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/10997

idet Deamon Tools også ka' håndtere det format du nævner... så ka' du lave en CD til CD brænding... eller kører den direkte fra Deamon Tools... som en Virtuel CD-rom... og evt. samtidig kontrollere dit CD-rom billede...

ellers ska' du som Random nævner ha' fat i CloneCD og det er shareware og koster... hvorimod Deamon Tools er gratis...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Enim

Dato : 06-02-03 01:55

Tak for svaret Random
Det virkede, Monkey island er bare for lækkert ;)

Kommentar
Fra : Random

Dato : 06-02-03 07:12

-Ja der er virkeligt nogle cool replikker, det er cult