/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
efter login
Fra : henningolesen
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 24-09-07 00:08

hej,,,,,,,,,,,, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man kommer til at svare på et indlæg i camping, der er ingen steder man kan komme til at skrive,hvorfor hulen skal dette forum være så forbandet akavet,sammenlignet med andre forums???
mvh
henning olesen

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 24-09-07 00:38

forstår ikke helt dit spørgsmål!!!
Mener du hvordan du svarer på et spørgsmål/ kommentere et spørgsmål her på kandu??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 00:40

hvad er det for et spørgsmål du ikke kan svare på - ?? - hvis det er låst skal du købe det før du kan svare (bliver låst når spørgsmålet er accepteret og åbnes efter 1 måned)

ellers er det bare at skrive en kommentar

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 24-09-07 00:46

der er ingen campingspørgsmål der er låst..
Gå op på i øverste hjørne på denne side, lige over din brugerprofil,
står der forside.
tryk på den
under hovedoverskriften interesser finder du camping
så kommer du ind til alle de spørgsmål der er stillet om camping.
derefter trykker du bare på det spørgsmål det vedrører..
Håber det går..

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 24-09-07 00:47

og så skal du jo rulle ned i bunden af siden for at kunne svare.

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 24-09-07 00:48

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-07 07:17

Og til sidst, så skal du være logget på, for at kunne få "skrivefeltet" frem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 11:31

henningolesen - er du så ikke sur på kandubrugerne mere.

Der kan være følgende grund til ikke at kunne skrive et indlæg i et spørgsmål.

At man ikke er logget ind. (men det er du jo)
At man er blacklistet i spørsmålet af spørgeren
At spørgsmålet er lukket (der kan købes adgang med point - men det åbnes efter 3 måneder)

Husk at trykke send efter du har skrevet.

Ps. Med browseren Firefox kan det give sendeproblemer efter brug af smileys.