/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanjet 5500c driver til Vista
Fra : henrik59
Vist : 570 gange
200 point
Dato : 23-09-07 22:45

Nogen, der har kendskab til en tredjepartsdriver, der fungerer i Vista til ovenstående scanner?
HP ligger som sædvanlig på den lade side. På HPs hjemmeside kan man hente et lille program, der skulle gøre det muligt at scanne via Windows Billedfremviser. Det fungerer, som så meget andet HP software, bare ikke.

Jeg har også ringet til HP. Ham jeg talte med, mente bestemt, at der ville komme en Vista-driver fra HP, bare intet om hvornår!

Help, jeg kan ikke bruge min scanner, efter jeg fik ny pc, med Vista!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-07 23:04

Den her skulle virke, jeg kan ikke afprøve den, da jeg bruger XP: ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software8/COL17368/sj-47405-1/setup_basic_4500_5500.exe
fundet på siden her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?os=2093&softwareitem=sj-47405-1&lc=en&cc=us&dlc=en&product=77375&lang=en

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-07 23:06

Kandu kan ikke gengive ftp adresser så de er klikbare, men kopier hele anden linje op i adresse linjen, så skulle den komme

Kommentar
Fra : henrik59

Dato : 24-09-07 11:09

Hej o.v.n.

Jeg har prøvet setup_basic_4500_5500.exe. Det fungerer bare ikke. Jeg har installeret programmet, og prøvet at scanne via Windows Billedfremviser, men der sker ikke en skid.

Det bliver nok til, at jeg dropper Vista, og installerer XP, som jo egentlig fungerer ganske godt.

Men jeg har købt mit sidste HP produkt. Scanjet 5500c kom på markedet i 2003, og allerede nu gider HP ikke at lave nye drivere!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-09-07 11:59

Der står HP på det meste mit hardware, og det har jeg ikke tænkt mig at ændre, men sådan er vi forskellige, ked af at du ikke kan få det til at virke, forøvrig er der stadig masser af andet hardware, som heller ikke virker under Vista og aldrig kommer til det, min scanner for eksempel Acer fra 1998 skal skrottes når og hvis jeg vover at købe Vista