/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
pushkar
Fra : snaken
Vist : 1344 gange
50 point
Dato : 22-09-07 12:08

Jeg ønsker mig så inderligt albummet "inner harvest" fra 1993. Jeg mangler et link hvor jeg kan hente og downloade albummet. Har prøvet google, men jeg får kun firmaer frem hvor albummet skal sendes med post, hvilket jeg ikke ønsker.

Jeg skal nemlig bruge musikken her i weekenden.

Håber på en hånd her.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-09-07 12:44
Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-09-07 12:46
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 22-09-07 12:53

jeg har cdén - bor i nærheden af københavn.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 22-09-07 12:54

ps hvis du bor andet sted, så har de den sikkert på dit bibliotek.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-09-07 14:00

jomfruane: Tak for din velvilje. Desværre bor jeg ikke lige i nærheden af København.
pve: Tak for siden. Ser interessant ud. Er dette firma mon ok? Kan du fortælle mig hvor meget $49.9 USD er omregnet i DK kroner? Hvad betyder USD?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-09-07 14:08

Har jeg forstået det rigtig? Samlet pris for albummet skulle være 4,24 kr (omregnet fra denne her side http://www.valuta.se/). Jeg har da vist gjort noget forkert her?

http://www.mp3fiesta.com/album118388/

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-07 14:16

Citat
pve: Tak for siden. Ser interessant ud. Er dette firma mon ok? Kan du fortælle mig hvor meget $49.9 USD er omregnet i DK kroner? Hvad betyder USD?

USD betyder US Dollar, med andre ord Amerikanske Dollars.

Og ja hvis det er rigtigt at det koster 0.80 USD så er det 4.23 kr.

49.9 USD er = 264 kr.

Du kan evt. bruge denne side til at omregne: http://www.valuta.dk/

Jeg kender ikke firmaet og aner derfor ikke om det er et godt firma.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-09-07 14:21

Ja det lyder godt nok ret forkert, men prøv at se her: http://peecee.dk/?id=69287

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-09-07 14:32

Ja det er jo det de skriver, men jeg er enig i at det ser rimeligt billigt ud.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 23-09-07 14:33

Tak for svaret pve.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-09-07 14:33

Tror du får albummet for det der står, men er ikke sikker på hvor lovlig siden er, jvf. også her: http://www.cta.dk/?p=775

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-09-07 15:00

Ok, jeg ser hvad der sker.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-09-07 15:28

har du set om han er på myspace?
ofte har de deres musik liggende og det er jo hovedværket...

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 18-11-07 16:53

jomfruane> umiddelbart ligger han der ikke. Pokkers ærgeligt, men nå jeg søger videre

Kommentar
Fra : halinagold

Dato : 07-01-08 00:00

Pånær de downloads af Pushkars musik som tilbydes på (nogle?) biblioteker, er ALLE andre downloads ulovlige, og de penge du betaler der går til nogle smarte folk der ikke ulejliger sig med at sende pengene videre til ham som har lavet musikken.

Så hvis du er glad for Pushkars musik, så vil jeg til enhver tid anbefale at du udtrykker din værdsættelse af den og hans arbejde ved at købe hans CDer gennem egen hjemmeside på
http://www.hjertemusik.dk

Også om søndagen!

Med hjertelig hilsen

Halina