/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Værkstedshåndbog Til Yamaha
Fra : melodymini
Vist : 2823 gange
130 point
Dato : 18-09-07 15:57

Hej med jer..

Jeg står her og vil meget gerne have en, Værkstedshåndbog til en Yamaha 4 gear.. Men hvor kan man købe sådan en eller er der nogen der ligger inde med en..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 18-09-07 16:01

Du kan faktisk kvit og frit få en ok bog hos THansen. Masser af eksploderede tegninger.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-09-07 18:53

For 20,- kan du oprette en bruger på www.scootergalleri.dk

Der kan du i mit fotoalbum se alle tegningerne på Yamaha 4g.

http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9426

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 24-09-07 18:37

kan du ikke finde ud af at trykke på linket?
siden du rykker emnet op igen?

Kommentar
Fra : melodymini

Dato : 24-09-07 20:33

Det er jo ikke lige frem split tegninger jeg skal bruge da jeg har ALLE Split tegningerne. og Snedig mange tak for det men det er jo ikke en værkstedshåndbog :) Men NoShyGuy hvis du nu kan læse står der også Værkstedshåndbog det er der hvor der står ALT om en Yamaha 4 gear. Fx hvor tyk koblingspladen er standert osv. Så prøv lige og fald helt ned..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 24-09-07 22:10

Tror faktisk at jeg har den bog du så mener.
Jeg har ihvert fald noget.
Den kan nu hentes på:

http://thepiratebay.org/tor/3818088

Jeg hoster den selv, så hav lidt tålmodighed, da jeg ikke altid har min PC på torrent-nettet.