/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Problem med fotoprogram
Fra : vith
Vist : 852 gange
100 point
Dato : 18-09-07 14:34

Når jeg tilslutter mit digital for at lægge billederne over på computeren sker der to ting samtidig

Dels åbner der en dialogbox fra Windows med bla.a mulighed for at bruge Guiden Microsoft scanner og kamera - og det er fint nok, for det er den jeg bruger -

MEN samtidig åbner Ulead Photo Explorer 7.0, som jeg ikke bruger ret tit.

Hvordan får jeg Ulead til kun at åbne, når jeg beder om det?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-09-07 14:39

Det er naturligvis mit digital-kamera jeg tilslutter.

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-07 15:09

Gå ind i Ulead's indstillinger - det må kunne krydses af der...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-09-07 15:26

Jeg ser ingen muligheder i indstillinger/settings

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-09-07 16:00

Yes - det lykkedes!

Fandt den under "preferences" der kunne man fjerne fluebenet i "Automatically detect camera memory card".

Tak fordi du fik mig på sporet- nu har det irriteret mig i 2 år.

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 18-09-07 16:01

Tak for svaret Tobster.

5 stjerner til dig!