/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Salg af fotoudstyr
Fra : bjarnebr
Vist : 3560 gange
200 point
Dato : 17-09-07 23:13

Er der nogen der kender en side hvor man kan sætte fotoudstyr til salg?
Jeg har registreret mig på "fotokritik.dk" og jeg har opså lavet en anonce, men jeg kan ikke se hverken min profil eller min anonce, derfor søger jeg andre sider.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-07 23:17
Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-07 23:18
Accepteret svar
Fra : Firstoftwo

Modtaget 210 point
Dato : 17-09-07 23:19

www.fotostart.dk En meget seriøs side

Mvh
Firstoftwo

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-09-07 03:08

QXL__ eller vil nærmere IND på hvad du har til salg
???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-09-07 08:21

Værre end sælge COKE ////////
--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Er der nogen der kender en side hvor man kan sætte fotoudstyr til salg?

Hvad sælger du
Huse eller FØLGer derrr noget med
Lincer/ MØRKE= kammer
VÆSKER/BAd til farrvefilm o.s.v
Ellerr er det bare ? engannng´s fremkalder du har
TIL FARVERE ????
Har seelv alt til S/H men ville da gerne høre nærmere'
Hvid det ikke for meget forlsnngt

DU KAN IKKE SÆLGE NOGET ??? DER IKKKE KAN SE´ES

btw = oven nævnte link er GODT,,,,, hvis manellers
kan PISSE på siden__uden st melde dig både ind/ UD
Havde siden i NAAKKEN indtil jeg såb
At der er problemer MED SIDEN_ om det bare gælderr en
eller 2/2000 brugerrre // elerr bare kandu_____
alle ????? burde besvares.

HÅBER DU FÅR DET afsat__ til een GOD pris

Ellerr smid en PM

Ikke MANGE jeg gider svare på,,,
Men et KAMMER med farverr på
værre end tage billederr af )(&&& (¤&&¤#§§§§

H et

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-09-07 08:24

DET VAR et skie____digi:_kam
'
Me3n vvville meget gerrne høre PRISEN

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-09-07 23:45

Jeg har denne taske til salg: http://www.tamrac.com/5577_lrg.htm
Og så hr jeg en ny Nikon 18-55mm zoom, der sad på et D50 camera da jeg købte det (hvis det er noget værd)

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-09-07 23:47

Jeg glemte at vedlægge omtalen af min taske, derfor kommer den her: http://www.tamrac.com/frame_exp.htm

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 19-09-07 17:31

Jeg troede ikke at man måtte sælge ting på Kandu, men jeg har følgende tingder er nye og aldrig brugt, til salg: http://www.tamrac.com/frame_exp.htm købspris 2495,00 salgspris 2350,00,
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/tilbehor.htm "Backpack Harness "
Bær din fototaske som en rygsæk. Med Backpack Harness kan du bære f.eks. en Professional AW, en Nova eller en S&F Reporter taske som en rygsæk. De polstrede skulderpuder og justerbare remme giver maksimal komfort og sikkerhed.
Farve: sort.
KøbsPris ca. kr. 320,00 Salgspris 250,00
Nikon Original 18-55 mm. zoom der sad på et D50 Spejlrefleks Kamera da jeg købte det (aldrig brugt) - Giv et bud.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-09-07 08:57

Tak for svaret Firstoftwo.

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 23-09-07 23:15

Velbekomme den herre, håber du kommer af med det hele.

Mvh. Firstoftwo

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 18-11-08 10:17

EDB-priser.dk er en af de gode sider. Ellers kør den på google, og der kommer en masse forslag, så er det bare, at blade.

Mvh. GramPro