/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
forstærker går ud
Fra : alkoy
Vist : 557 gange
10 point
Dato : 02-02-03 14:49

hej jeg har en "jvc super a forstærker" den spiller godt men når jeg spiller højt går den ud og så lige lidt tid efter kommer den igen jeg har to højtaler sluttede til og den kortslutter ingen steder hvad er der galt??????

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 02-02-03 14:53

Den kan være beskadiget... er der garanti på, hvis der er så send den til reperation!!!

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 02-02-03 15:00

Der kan være en løs forbindelse et sted, eller beskadiget som dr_scooter også skriver.

/Steffan

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-03 17:09

Det lyder som om at du alligevel overbelaster din forstærker og ddet der sker er at en kredsløbssikring "polyswitch" blive hedet op og dermed afbryder spændingsforsyningen for således at forbygge beskadigelse af forstærkeren.
/OW

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 02-02-03 19:16

jamen oldwiking hvad sker der hvis man fjerner den der kredsløbsikring?????

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-02-03 19:28

Så brænder lortet af!
MVH

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-03 22:37

viskinge har ret.
Jeg er ikke klar over hvad højt er for dig men jeg tror at der meget.
Det er jo også et spørgsmål om dine højtalereimpedansen er korrekt.
Også forsyningskildens frekvensspektrum kan her spille en rolle.
mvh OW

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-07-04 23:10

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH